Schimbari

Am avut timp

mult timp…. am avut timp sa ma gandesc la tot ceea ce-mi lipseste si la tot ceea ce-mi doresc ….dar si la tot ceea ce am si la ce norocoasa sunt din anumite puncte de vedere….

Bunica mea a trecut in lumina cu cateva zile inainte ca eu sa implinesc 30 de ani…. din pacate eu eram deja in India de cateva zile….. intamplarea asta m-a semnat foarte tare pentru ca nu am putut fi nici langa ea si nici langa ai mei.

M-am tot gandit…. mi-e frica sa nu fi fost suparata pe mine pentru ca eu nu eram acolo, pe de alta parte stiu ca ea ar spune ca „noi suntem in floarea vietii, si trebuie sa ne traim cum putem mai frumos perioada asta”

de cand am primit stirea m-am tot gandit la ce conteaza cu adevarat pentru mine si la ce imi doresc cel mai mult…. faptul ca sunt in India m-a ajutat foarte mult pentru ca aici ai ocazia de a vedea imprejurul tau cu alti ochi si sa realizezi anumite lucruri pentru care probabil in occident ti-ar trebui mult mai mult timp.

Am realizat ca sunt o fericita pentru ca am tot felul de „comoditati”,  am  o familie frumoasa care ma iubeste si pe care o iubesc, am avut norocul sa o am pe bunica in viata pana la 30 de ani, am o casa unde imi doresc la sfarsitul fiecarei zile sa ajung si unde  impreuna cu SA este un camin, am cativa prieteni buni si am multe vise si sperante

singurl lucru care imi provoaca nefericire este locul de munca… de fapt anturajul…..

asa ca am niste rezolutii…. vreau sa-mi promit ca nu ma voi multumii si nu voi ramane in zona mea de comfort ci o sa fac tot posibilul sa o depasesc

cand o sa ajung acasa imi promit ca o sa-mi organizez zilele in asa fel incat sa fie mai productive…. ma voi inscrie la cursurile pe care vreau sa le urmez si voi cauta in mod activ alte oportunitati…. voi ceda in fata lui SA in ceea ce priveste faptul de a avea un caine (pana azi am zis tot timpul NU), voi cauta o casa mai mare si imi voi urma zilnic visele

 

am zis

 

viata e scurta

nu stim cat va mai dura, si nici cand va fi ultima oara cand avem ocazia de a face anumite lucruri…. asa ca eu nu voi mai astepta… voi incepe acum

 

va imbratisez

Lasă un răspuns

