Octombrie ……de obicei era luna mea

De obicei eram fericita și întotdeauna se întâmpla să fac ceva deosebit mai ales pentru ca în octombrie este ziua mea și trebuia sa sărbătoresc cum se cuvine…

Anul asta nu….

Până acum nu a fost o luna frumoasa….

Până acum am avut parte doar de momente proaste…

Sunt la 10.000 de km de casa și bunica a trecut la îngeri..

…. iar eu ma urăsc ca nu sunt acasă… lângă ea…. să o conduc pe ultimul drum

… să fi avut șansa de ai reaminti ca o iubesc, și ca sper să-i fie bine acolo sus, sa fie fericita ca o să-l reîntâlnesca pe tataia….

Să fi avut șansa să-i spun ca de când sunt aici …. 6 zile … nu am fumat nici măcar o țigară și ca e posibil sa o fac fericită și sa ma las….   

Să-i spun ca o să-i ascult sfatul și o sa îmi iubesc bărbatul și familia și o sa fiu tot timpul cu capul pe umeri asa cum m-a învățat

mi-aș fi dorit sa trăiască măcar sa vadă un nepot și de la mine

Îți mulțumesc doamne ca acum o luna și jumătate m-ai urcat în avion spre casa pentru o zi….

Îți mulțumesc ca ai făcut în asa fel încât sa nu ma simt de 100000000 de ori mai prost acum ca nu am mai îmbrățișaț-o de mult…..
Iartă-mă mamaia
Iartă-mă ca nu am fost acolo lângă tine

Iartă-mă și odihnește-te în pace
Te iubesc

Lasă un răspuns

