Noua eu 😄

Parca nu mă recunosc când încerc să mă privesc detașat ca și cum m-aș uita în sufletul altei persoane….

Nu mi se pare ca sunt eu când mă observ ….

Eu ! Am crescut cu adevărat! 

Ceva progresse am făcut fără să-mi dau seama. Ma gândesc ca este și meritul persoanelor de lângă mine și poate cel mai mult meritul lui S.

Acum câțiva ani m-aș fi disperat așa de tare că probabil mi-aș fi plâns de milă în continuu ca nu m-a mai căutat…. acum sunt atât de linistita încât nu-mi vine sa cred….(recunosc însă că mi-au plăcut cele doua săptămâni cand ne-am auzit și ca mă mai și obișnuisem intre timp) 

Aveam nevoie sa vorbesc cu EL pentru că, în viata mea se aproprie pași importanți, și eu înăuntrul meu trebuia oarecum să fiu sigură de ce simt și de ce vreau…. 

aveam nevoie ca EL să se comporte la un moment dat exact așa cum mă așteptam, pentru a-mi întări convingerea că ceea ce fac este bine…. 

Aveam nevoie să-mi fac paranoie și să pun în balanța tot….

Aveam nevoie sa pun în dubiu sentimentele mele

Și uite cum iar suntem aici să-ți mulțumesc…. Ți-am tot mulțumit în ultima perioadă….

Am senzația că am înțeles multe…. sau dacă nu am înțeles cel puțin azi eu reușesc sa văd lucrurile sub un alt aspect…. fără remușcări….fără regrete….fără convingerea ca doar lângă EL eu pot fii fericită 

În sfârșit am realizat ca fericirea mea depinde doar de mine și de nimeni altcineva….
Mărturisesc ca am citit recent un articol despre escroci sentimentali care inițial m-a făcut să zâmbesc… ulterior să mă gândesc….câteodată se întâmplă lucruri mici care sunt în stare să-ți schimbe o întreagă viziune….

O seara buna dragilor!
La mine în program este maratona Bridget Jones… azi primul , mâine al doilea și sâmbătă la cinema al treilea…

PS.  Joi🙃

Lasă un răspuns

