Nu te uita înapoi!nu e nimic nou acolo pentru tine…..

Azi ma gândeam la cum faci tu….La cum vi și pleci cu aceeași ușurință

Azi ma gândeam la ce spui tu …. la cum spui tu…. lucruri mari …însă …întotdeauna împreună cu cuvinte de îndoială….la cum folosești tu „daca” , „poate”, „Într-o zi”, „posibil”, ecc…

La cum mi-a fost întotdeauna greu sa înțeleg ce trebuie sa iau în serios și ce nu….la cum întotdeauna a trebuit sa mă întreb de o mie de ori oare ce voiai de fapt sa ajungă la mine..oare eu ce trebuia sa inteleg… la cum ai fost tot timpul ca un seif și eu ca o carte deschisa în fața ta

Azi ma gândeam la cât de bine ști sa răscolești …. la cum numai tu reușești cu foarte puțin sa ma faci sa dubitez de mine, de ceea ce simt și de ceea ce vreau….la cum întotdeauna am găsit o scuza și mi-am dat o explicație…

La cum „ești veninul… iar antidotul se scurge tot prin tine”….. 

Azi însă parca….

Mi-e bine

Azi parca am început în sfârșit sa te înțeleg 

Azi am tras niște concluzii

Am înțeles ca noi ne-am iubit…cum am spus ieri…doar ca niciodată în același timp……sau mai bine spus eu tot timpul… iar tu când avei nevoie sa te simți iubit….

Azi știu ca urma aia de puritate care a rămas în inima ta a înțeles ca asa cum te-am iubit eu nu te va iubi nimeni niciodată….

Știu ca și ție ți-a plăcut…

Azi știu ca ar fi frumos dacă…. într-o zi….doar ca poate …. e mai bine….

Exact asta este!

Dacă 

Poate

Mai bine

Nu
Eu probabil că, acum, ca și atunci aș fi plecat cu tine oriunde

Tu! Nu! Parca ai vrea… sau parca nu… Mai bine să… dacă se va întâmpla ….

…. 

Azi am înțeles ca tu…

M-ai…

Poate ma….

Nu se….

Odata…

Ieri și azi pur și simplu

Lasă un răspuns

