Rece!

A trecut ceva timp de cand nu ne-am mai auzit… nici nu știu… cândva număram zilele,orele,minutele….chiar și secundele câteodată…pentru ca erau și ele importante…cateodata ma iubeai o secunda și mi-era de ajuns….

Ultimul mesaj pe care mi l-ai trimis a fost de fapt o parte dintr-o melodie….frumoasa de dragoste și dor…și tot ce vrei…nu l-am înțeles….dar tu știi ca eu sunt mai grea de cap….sau, poate, nu era nimic de înțeles… doar că-ți plăcea și pur și simplu ai vrut să împărtășești cu mine o melodie care ti-a plăcut….

Nu te-am înțeles atunci și nu te înțeleg acum…dar unele lucruri rămân veșnic neschimbate… altele în schimb se schimba, și câteodată radical….

Eu m-am schimbat!!!…. si chiar dacă tu vei ramane întotdeauna marea mea iubire, din fericire, reușim sa iubim de mai multe ori….

De mâine eu voi fi cu un pas mai aproape de viitorul meu….

Ți-am mulțumit atunci pentru ca m-ai învățat sa fiu mai puternica, chiar dacă ai făcut-o în cel mai dureros mod

Îți mulțumesc acum pentru ca nu m-ai „lasat” să-mi dau viata peste cap….

In seara asta e luna plina

Sper sa vezi aceeasi luna

E JOI!!!

MI-E dor de noi!

Lasă un răspuns

