Aceeasi luna!

 Ne despart în medie 2000 de km …. iar eu ma regăsesc gândindu-mă la un singur lucru…. oare și tu vezi aceeasi luna? Oare cum se vede din perspectiva ta? Când te uiți pe cer te întrebi vreodată dacă și eu privesc în același moment?

Mi-am pus în cap ca trebuie sa te visez… asa ca în fiecare seara înainte de a ma culca ma gândesc la tine și încerc sa te visez…până azi nu a  funcționat….

De când am reînceput sa ne scriem te-am visat o singura data și total din întâmplare… in noapte aia chiar nu ma gândisem la asta…. oricum era un adevărat caos…eram noi doi într-un pat super înalt și ne tot jucam și râdeam ca nebunii… și erau mulți copii pe lângă noi care râdeau la propriu de noi și ne luau la mișto… doua fetite mai mari pe care le-am asociat ulterior cu nepoatele noastre și alți copilași mai mici… Mai erau și doua femei mai în varsă care ar fi putut fii mamele noastre…. si noi tot râdeam și ne gâdilam și spuneam tot felul de glume pe care doar noi le înțelegeam…. 

In afara de visul asta nimic… nu am reușit niciodată să-ți vad chipul sau sa te simt lângă mine…. cu toate astea nici eu 

  nu vreau sa cred ca niciodată noi doi nu vom mai fi împreună

În seara asta la mine este semiluna 🌒

Lasă un răspuns

