Back home!

Mai avem puțin pana acasă!

Am condus câteva ore bune și văzând ca mi-au dat schimbul pot sa scriu. A fost ciudat…. totul repede pe fuga …. 2 ore dus …  o zi jumate acasă în România și 2 zile întors…. vorba lui sormea am făcut mai mult pe drum de cat am stat acasă dar presupun ca s-a meritat. Când m-a văzut bunica a început sa plângă de fericire, și astea sunt cu adevărat momentele pentru care se merita să-ți consumi timp și bani.

Ce as putea sa va povestesc decât ceea ce deja știți.  Și ție ce ți-aș mai putea spune? Cuvintele de acum nu-și mai au rostul am zis deja tot ceea ce puteam… am retrăit o viață într-o zi și ma simt oarecum „debusolata”. Trebuie sa încetez sa ma gândesc la cât de mult mi-a plăcut și mai ales la cât de mult mi-ar plăcea sa o reluam de unde am lăsat-o pentru ca nu este posibil.  Dimpotrivă ar trebui sa încerc sa creez amintiri noi în locuri noi cu persoanele din viata mea. Nu se poate trai în trecut o veșnicie și nici nu se poate rămâne în așteptare toată viata. Dacă e sa fie va fi! Dacă vei reuși „să-ți faci ordine în viata” și eu nu voi reuși să-mi vad de viata mea…. vom vedea…. până atunci….. mergem înainte încercând sa nu stricam de tot ceea ce am dobândit cu efort….

E aiurea dar….. îmi place….lasa-ma….. imi place…..

Nu știu nici eu câteodată dacă e obsesie sau iubire…. dacă e melancolie sau dor…..dacă e plăcut sau nu….

Știu doar ca am început sa am obiceiuri de 14 ani….. 

PS.  E ciudat sa știu ca citești! Eu scriu public…  iar tu răspunzi în privat…. 

One thought on “Back home!

  1. Cand nu a fost ciudat la noi? O fac si public,poate vrei sa fac cunostinta cu multimea ta de cititori.E ciudat ma regasesc printre cuvinte,ma simt flatat si alteori dat de pamant…sunt prea multe trairi,amintiri cum ti-am mai spus „Delir”….sunt acelas eu ,eu cel care nu stiu de unde s-o apuc…uneori simt ca te vreau din adancul sufletului iar alte ori ma tem ca nu sunt in stare sa-ti platesc cu aceias moneda…”El”

Lasă un răspuns

