România land of sadness

Am venit în tara pentru 2 zile! De fiecare data îmi rămâne un gust amar….de data asta mai mult!nu neapărat legat de situația de acasă care nu pare a se îmbunătății….avem cele mai tari mall-uri din lume și cele mai frumoase benzinării…. cand ești înăuntru te simți ca afara, când ieși……te uimești ca doar atât poți face atunci când constați cat de necizelati si nerespectosi suntem, si, o imensa problema..   infrastructura, suntem la pământ cu orice înseamnă mișcare și circulație….un adevărat păcat pentru că ți se taie cheful sa mergi sa vizitezi și sa vezi locuri unice în lume …

In afara de ceea ce înseamnă România…pentru mine, mai exista un semnificat! EL ….in astea doua zile parca dinadins am tot văzut locuri și am retrăit momente….amintiri…amintiri peste tot! Prin casa, pe strada, pe deal, pe pod, pe podisca, pe strada…   EL EL EL EL EL ORIUNDE…  

Am trecut prin locul unde am stat la taclale și sărutări prima oara acum 4 ani….. cu toate ca era zi….parca vedeam stelele pe cer din seara aia….mi se părea aceasi constelație….. 

In drum spre casa ma tot gândesc la noi… Exista un Noi?

PS. Îți mai amintești de gradina mea de pe deal? Mama: nu am avut și eu timp sa merg sa vad cum mai e acolo dacă e totul ok, îmi mai amintești? Eu. Vag!ma duceam sa joc cărți cu „prietenii” ….in același moment in capul meu îmi amintesc cum îmi petreceam dupa-amiezile cu tine…. cateodata stăteam acolo cu o carte și o paturica așteptând ca tu sa vi să-mi faci surpriza ….

Lasă un răspuns

