Tu m-ai electrocutat!

Nu știu sigur dacă ai făcut-o acum patru ani când NU AM FOST împreună sau acum 15 ani când mi-ai dat primul sărut……te gândești vreodată la ce pereche fericită am fi putut fii…puteam chiar avea băiețelul ala golan ca tine și deștept ca mine de liceu acum…l-ai fi putut învață cum să cucerească fetele și eu l-aș fi putut învață cum să fie respectos și sa nu le facă ce mi-ai făcut tu mie….

Pentru ca  TU M-AI ELECTROCUTAT sau cum as putea numi oare energia asta?  ☇

O senzatie….un implus intens aproape să-ți taie respirația… un balans …cu un picior în rai și cu celalalt în iad….o dependenta de tine….ca nicotina din țigări …cum să-i spun ….

chestia asta fara nume cu care mi-ai umplut trupul mintea și inima….. energia asta pe care mi-ai trasmis-o cu fiecare vorba dulce, cu fiecare te iubesc, cu fiecare sărut, îmbrățișare,atingere și penetrare….chestia asta care îmi face mâna sa tremure când îți scriu mai rău ca parchinsonul , și-mi strange stomacul ca și cum as fi făcut un bypass (sau cum se scrie)….. chestia asta care se dezvolta de fiecare data când mi te apropii…. fizic sau psihic….

Mai devreme ne-am scris

Încercam sa ma bucur de un moment cu mine,sa ma reculeg, sa înțeleg…. să nu mă mai simt ca o trădătoare fata de bărbatul meu….

au fost de ajuns cateva mesaje… pentru ca baia mea relaxantă  sa se transforme într-un dus rece….. m-am rugat sa plâng pentru ca oricum nu se mai baga de seama…. să plâng ca sa elimin tensiunea….să plâng ca sa uit de tine…. tot ce am reușit de fapt a fost sa rămân nemișcata în cada și sa ma gândesc la tine…. la cât de frumos ar fi fost ca tu sa fi fost lângă mine

Am ieșit… mi-era frig

…și iubitul meu ma astepta pentru ca nu poate adormii dacă nu sunt și eu în pat… m-a strans în brațe…iar eu m-am simtit murdara de parca nici nu ieșisem din baie…. 

01.06 – ciorna 

Lasă un răspuns

