Nu-mi atinge sufletul cu mâinile murdare!!!!

Eu am mii de defecte, și nu glumesc! vorbesc mult, sunt nerăbdătoare, geloasă, posesivă, impulsivă, instinctivă ( se zice?), directă, fără tact și diplomație, mereu în întârziere și sunt o mare încăpățânata….. dar am și câteva calități… sunt sinceră și am sufletul pur!

Sufletul meu este curat, asa că nu o să-ți permit să-l atingi cu mâinile tale murdare.Nu-ti dau voie să-ți bați joc…. 

EU cred în lucruri frumoase, cred în prietenie, în iubire și mai ales în respect reciproc. Mie îmi plac lucrurile simple care sunt exact asa cum par ….nimic mai mult….nimic mai puțin.

Eu ador coerența în oameni și bunul simț. ÎMI PLACE DE MOR să știu că pot avea încredere si tocmai din această cauză nu am multi prieteni ci doar o infinitate de cunoscuți. Sunt atâta de sincera câteodată de-mi pare rău că nu am învățat încă sa dau răspunsuri evazive, si pun foarte mult preț pe cuvinte chiar daca stiu ca la sfârșit doar faptele contează. 

Înțeleg ca într-o lume ca cea în care trăim, unde contează aparenta și ceea ce crede lumea, în care postam pe rețelele de socializare doar poze în care zâmbim cu dinții pană la urechi (chiar dacă a trebuit sa facem 1000 de probe înainte ca sa iasă bine), o lume în care in cursul săptămânii renunțăm la tot felul de mici plăceri pentru a putea cheltui bani in weekend doar ca sa mergem in localul ala cool in care se duce toata lumea, sa ne putem da un tag, si să ne iludem pe noi si pe ceilalti ca suntem cei mai fericiți..în care e mai important cum ne percep ceilalți de cat cum ne simțim noi …in vremurile noastre este din ce în ce mai greu sa fi simplu și sa te iubești atât de mult încât să trăiești doar pentru tine și pentru realizarea fericirii tale.

 Ador oamenii care știu să facă asta și crede-mă ca încerc în fiecare zi sa ma educ și sa fac doar ceea ce mă face fericită…. dacă vreau sa vorbesc cu cineva sun…. dacă am chef sa răspund la telefon răspund…dacă nu nu….dacă am chef să ies în oraș ies…da că-mi place localul rămân…dacă nu plec…daca-mi place muzica dansez…dacă nu nu….dacă te iubesc….te iubesc. PUNCT! 

Ce frumos ar fi dacă am face toți asa…. dacă am învăța sa ne iubim, pentru ca noi suntem singurii cu care ne vom petrece toată viața!

Ce bine am trăi noi dacă am ști întotdeauna ceea ce ne dorim și dacă am aveam mereu curajul sa luptam pentru acel ceva.
Ce frumos ar fi dacă tu ai știi ceea ce vrei și dacă ai face ceea ce te fare fericit! Indiferent ce înseamnă 

Vezi tu? Încă mă mai chinui sa înțeleg cu adevărat ce-mi doresc să fac în viață….dar lângă cine mi-aș fi dorit să-mi realizez visurile știu de mult… 

Asa ca te rog! Nu-mi atinge sufletul cu mâinile murdare….curăță-te iubire, spală-te de păcate, iubeste-ma….iubeste-ma din tot sufletul….iubeste-ma cu adevarat….iubeste-ma „asa cum nu mi-am imaginat vreodata”…..fa din tine fericirea mea…si din mine fericirea ta

învață să mă iubești doar pe mine…dacă asta vrei… dacă nu ..decât să-mi strici frumusețea ……mai bine pleacă…. si pleacă odată pentru totdeauna!

Lasă un răspuns

