Suflete pereche

Doare o amintire veche, care îmi ține de veghe….si îmi suflă la ureche că noi doi o să fim Suflete Pereche  

…..  nu știu cum sa descriu sentimentul. Atunci când spun ca noi doi suntem suflete pereche sunt sigură,însă nu sunt sigură că sufletele pereche sunt întotdeauna destinate să fie împreună.

Am fost atât de norocoasă să-l întâlnesc, să-l iubesc și să-l simt atât de aproape, încât ar fi fost prea mult să fi și rămas împreună tot restul vieții….ce e prea mult strică nu?Alții caută o viață întreagă ceea ce eu am avut!

 Poate nu ar mai fi fost așa  frumos…poate nu mi-ar fi rămas toate amintirile astea și poate am fi reușit să stricam de tot ceea ce am avut, nemaifiind în stare nici măcar să apreciem cât de bine era atunci… 

poate că nici macar nu a fost atât de bine pe cât mi se pare acum …. poate că mintea mea se joaca cu mine….mi-a sters tot ceea ce m-a durut, toate momentele în care nu ma simțeam în stare de nimic, toate lacrimile care îmi ardeau obrajii….da! E posibil ca mintea sa fi selectionat in automat doar momentele fericite in care zâmbeam cu ochii atat de tare, încât si vânzătoarea de la magazin intelegea ca eram îndrăgostită până peste cap…

Au rămas doar amintirile frumoase…doar senzațiile pe care le aveam….doar sentimentul de bine și fericire…doar gândul că alături de el atingeam paradisul….cum reușea el sa mă ducă  până sus în rai de fiecare dată……. cât de mult l-am iubit! Cât de mult!!!!!

Nu știu! Știu însă că a fost  suficient să ne scriem, să vorbim, să ne spunem lucruri rămase nespuse…. că să-mi reamintesc ce am iubit din tot sufletul…. ceea ce am încercat din răsputeri să șterg, să uit 

……cu EL e ceva incredibil … și intre noi aproape că există  ceva MAGIC…

Mi-a scris că „Într-o zi ma va iubi atât de mult cum nici nu mi-am imaginat”….

într-o alta viață 

… EU și EL vom fi cei mai fericiți din lumea întreagă…. 

Lasă un răspuns

