00.00

E miezul nopții….ma simt ca o adolescenta ….. am fugit la o a doua țigară pe balcon…. si m-am întors la playlist-ul de atunci…. melodiile alea de le ascultam gândindu-mă la EL ….. 

Azi am avut 2 ore de conversații cu o prietena de-a mea. Am stat noi la taclale și am ne-am dezvăluit intimități…. a fost frumos …. să poți vorbi cu cineva în mod deschis… fără perdele… vai cate prostii …. si am ajuns noi asa ca niște fete deștepte ce suntem la o concluzie….. (la sfârșit)

Ea: probabil ca omului chiar ii pare rău… știi! se întâmplă se se mai schimbe lumea…..poate într-adevăr citind toate trăirile tale și-a dat și el seama….dar nu mi-ai povestit cum v-ați cunoscut….

Eu: pfff nici nu-mi aduc aminte….. eram mici ….eu aveam vreo 14 ani cred …. EL 16…. venea la tara la bunica sa….dar nu-mi aduc aminte dacă mi s-a prezentat el sau dacă ne-a prezentat cineva….cert este ca aveam câțiva  prieteni în comun….oricum la început tot ce imi amintesc este ca mergea să joace fotbal pe teren la școală și ca atare trecea prin fața casei mele…. 

– bun și după?

-el avea pe alta ( ca întotdeauna 😁)…. glumesc…. dupa am început sa vorbim sa ne împrietenim și eu totodată sa ma îndrăgostesc…. petreceam destul de mult timp împreună….nu de puține ori singuri….dar chiar avea pe alta..  și deci era asa…. cum sa zic….in prietenie cică

-și nimic nimic

-ba da! ne-am sărutat de câteva ori….

-dar nu ați fost împreună 

-Nu! După care ne-am pierdut cu vederea…fiecare pe strada lui…am plecat amândoi din țară..  eu pe la 16 ani.. EL mai târziu…. si apoi când am stat în București l-am găsit într-o seara pe facebook si coincidență si el era in România pentru o perioada de timp…. si de acolo a început toată nebunia asta

-pai cum v-ați reîntâlnit fizic

-ne-am dat întâlnire…😁… cum altfel?

-nu știu întreb…. dar tu știi ca nu există coincidențe nu?

-probabil… destin… și eu ziceam asa

-și?

-și ne-am văzut… eu mai aveam puțin și lesinam 😂😂offf ce am simțit atunci.. nu știu cum să-ți descriu…ideea e ca am vorbit…am râs..  și mi-a venit mie asa să-l întreb dacă-l pot îmbrățișa…  imi doream tare mult chestia asta….si el mi-a răspuns „dacă vrei poți și să mă săruți”

-😍

-eu as fi vrut tare mult… dar nu mi se părea cazul…. asa ca m-a sărutat EL 😗….

-uhhh ce frumos

-frumos pe dracu…. a fost de vis…asta mi-a stricat tot… din momentul ăla nu am mai fost eu… mi-a bulversat viața 

– continua..  cum ați ajuns unde ați ajuns…

– după seara aia fiecare acasă la el… am continuat sa vorbim…ore în sir… mesaje, telefoane, skype…..si într-o seara îmi zice ceva de genul ca ma vrea….sau „ce ți-aș face”….  si eu m-am urcat în masina și m-am dus după EL…..

-ca-n filme

– da fix ca-n filmele cu proști…… alea cu final tâmpit 

-și când ai ajuns la el?

-a urcat în masina și ne-am întors la mine în București… nu puteam rămâne la el…nu prea am vorbit…eu eram destul de agitată …adică nah…știam ce urma….si apoi….. s-a întâmplat….si a fost nemaipomenit….siiiiiiiii mi-a plăcut atât de mult încât nu as mai fi încetat niciodată….

-deci asta e

da …. o chimie…o compatibilitate nenorocita…..m-am simțit în paradis….vezi tu! Dacă ți-o trage bine…si mai știe și sa se joace cu cuvintele…. a câștigat….si el era numărul 1…. treceai de la „agonie la extaz”….era un nesimțit, un nerușinat… imi spunea în fata ca ma înșela cu zâmbetul pe buze….si apoi…ma împacă  …. cum era piesa aia…. băiatul bun,băiatul rău…dar când ma atinge BĂIATUL MEU…..

-asta pe tine te-a distrus psihic 

-nu numai……

You mean the world to me

Lasă un răspuns

