Pauză! Dă-o înapoi…..și apoi joacă din nou….

Ce zisesem ieri? Cumva ca nu mai scriu în mod personal?…..poate de mâine

Cum sa o fac scurta de data asta….cand într-o zi am retrăit o viață întreagă?…. ieri povesti… poze…răscoliri de amintiri…curaj…mesaje…EL

S-a întâmplat 

Eu scriu…. EL răspunde  ….si eu iau o decizie… îi spun de blog!da! Știu!!!!  ME STUPID …..dar m-am tot gândit în anii ăștia dacă să-i spun…dacă nu…dacă poate știe…poate din greșeală a dat peste vreun articol despre EL și s-a recunoscut….dacă are sens…dacă dacă dacă…… si ieri am luat o decizie …și anume să-i spun …până la urmă este pentru EL și despre EL….asa ca cel puțin trebuie sa știe…acum pentru ca intre timp ne-am mai maturizat, am râs, am plâns, am trăit, am mers înainte….

ceea ce am scris a fost din toată inima și cu toată iubirea …. era ca un cufăr vechi și prăfuit cu scrisori netrimise….a trebuit sa le trimit până la urma…. să ajungă ele la destinatar că așa e frumos ….

Si?

Au ajuns

Și?

Se pare ca a rămas….cum sa zic? Plăcut surprins….au provocat un efect… ce zic? Au provocat multe multe … un lanț de efecte…. un sir îndelungat de mesaje….de confesiuni…de emoții….de….de retrairi….. s-a răscolit cufărul… s-au depanat amintiri…. s-a povestit…. …. pfff… 

am scris și am tot scris…am râs printre rânduri și mi-am stăpânit cu greu lacrimile…am dat tot din casa…  fără nici o reținere… mi-am deschis sufletul

EL…. a fost 🤗..uffff….. a spus că scriu frumos…că l-am emotionat…că a pierdut…că m-a pierdut….

Si acum? „Ce făcem”….. 🙃

Nu știu… nu am răspunsuri și culmea de data asta nu am nici măcar întrebări… nu mă gândesc dacă a fost sincer sau nu, dacă ii pare într-adevăr rău sau nu, dacă i-a plăcut cu adevărat sau nu, dacă avea la fel de multă  nevoie ca mine să vorbim ….. nu știu…. știu doar,așa cum i-am spus și lui, că eu am fost fericită atunci…în toată nefericirea mea… cum m-a făcut el să mă simt… nimeni niciodată…(cum te-am iubit omule…și mai ales cât te-am iubit)… am avut noroc în nenorocul meu… l-am avut…eu l-am avut pe el El …eu măcar l-am avut …. am trăit pe pielea mea cel mai frumos lucru…am simțit tot pana la măduva…. a fost intens…a fost 😱 wow… EL a fost, este și va fii întotdeauna MAREA MEA IUBIRE…. 

Dar am crescut…..am depășit momente de criză..  de isterii în miezul nopții..   de panică….de durere… de lipsă de respirație…. m-am întărit…

și ….acum nu mi-ar mai ajunge promisiuni și nici speranțe și „poate”… acum vreau luna în brațe cu șiruri de stele legate de ea……vreau un diamant nu orice piatra strălucitoare….vreau un bărbat ….vreau fericire și împlinire sufletească ..  acum vreau sinceritate absolută…. vreau fapte nu cuvinte…..
PS…pentru EL :… accept provocarea…intre timp îmi văd de „cursul vieții mele” 

Dar totuși probabil ar fi mai bine dacă tu acum ai pleca….ai să înțelegi…. că tu nu ai fost niciodată atunci când trebuia

E’ meglio se tu ora vai… capirai….che non ci sei stato mai….. (Sola – Nina Z  illi)

Lasă un răspuns

