Did you miss me?

Sunt luni întregi de când ma gândesc să mă apuc din nou de scris. Am mai spus că nu reușesc să scriu despre ceea ce trăiesc acum …. probabil pentru că merge totul bine în continuare…  am depășit trei ani de relație…. am primit un inel….siiiiiiiii probabil la anul o să ne căsătorim….

Se vede că eu reușesc să scriu atunci când sunt tristă….nu știu ce sa zic…. sau poate pur și simplu am înțeles că lucrurile pare să evolueze mai frumos atunci când nimeni nu știe nimic….

Oricum zilele astea am luat câteva decizii:

1.Pentru ai mei 30 …. zic  30 de ani …. o să-mi fac cadou un aparat foto profesional care ma va ajuta în moderarea blogului adăugând un plus de personalitate

2. O sa fac un curs de weeding planner…. pentru că-mi surâde ideea de a trăi din asta sau măcar de a încerca

3. O sa scriu în continuare pentru că-mi face bine …însă nu va mai fii personal… am crescut… 30 remember?

Va imbratisez virtual

Sa fie cu noroc

Bucurați-vă de vară

PS.  Dacă până acum nu v-am mulțumit… iertați-mă…. VA MULȚUMESC!!!!!

Lasă un răspuns

