The best is yet to come

image

N-am mai scris de mult si intre timp s-au intamplat multe in viață mea.
M-am mutat cu iubitul si am trăit o experiență de vis. … am fost in vacanță in New York City babe….. yeahhhh
Intre mine și S merge totul bine. Locuim împreună de 2 luni si totul este exact asa cum imi imaginam….

Ne vedem puțin pe acasa pentru ca orarele noastre de munca nu prea se potrivesc insa probabil tocmai d-asta funcționează foarte bine relația noastră.  Am mai spus ca e divers față de orice altceva am trăit pana acum….este o relație matură in care amandoi știm exact care ne sunt limitele si ceea ce dorim… ne iubim si este frumos….
Pana acum cateva zile eram liniștită si de mult timp nu mă mai gândeam la EL…. Însă o fi decembrie? O fi perioada sărbătorilor?…. sau cine știe. .. oricum m-a căutat din nou…. mi-a scris, m-a sunat ( se vede ca nu mi-a sters numărul) si a încercat din nou, atunci când îți e lumea mai draga, sa ma destabilizeze. ….. cand in sfârșit imi gasisem echilibrul. ….. cand va spuneam eu ca se intorc mereu? Maine o sa va povestesc cum m-am simțit!
Acum ma pregătesc să ies la cina in oras…..
Era sa uit?  A venit Moș Nicolae?

3 thoughts on “The best is yet to come

  1. So happy for you! Vestile sunt foarte bune,chiar ma gandeam ca n-ai mai scris de multa vreme,sunt curioasa sa te citesc in continuare si sa ne spui ce-ai primit de la mos. Mie mi-a adus un bebe🙂 Sarbatori fericite!

Lasă un răspuns

