Va trimit la film!!!

Dupa o lunga perioada de timp, am petrecuta o duminica frumoasa alaturi de SA…
M-am simtit excelent… ne-am trezit impreuna, am fost la cumparaturi, am gatit tot impreuna, am luat pranzul, am iesit la o plimbare in centru, am facut shopping anticipat de Craciun…. si apoi am incheiat ziua intr-un mod si mai placut, vazand ca dupa cina am fost la cinema sa vedem „Old Boy”
vi-l recomand
cu siguranta unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut anul acesta
O poveste trista si extrem de intortochiata… insa diferit… nu clasicul cliseu de Hollywood

so ENJOY people !!!!

si va rog dupa ce-l vizionati lasati un comment

7 thoughts on “Va trimit la film!!!

  1. Ti-am citit parte din articole si la un moment dat spuneai ca nu poti sa treci de El, dar iti propun o noua viziune, una vindecatoare pentru mine, nu stiu daca te va ajuta, dar simt sa o impartasesc.
    M-am indragostit o singura data in 20 si un pic de ani, mi-a dat viata peste cap cu totul, eu – persoana care stiam exact cine sunt, ce vreau…. am simtit cum fiecare respiratie pe care o aveam in lipsa lui ma durea… cred ca intelegi.
    Sunt genul care atunci cand se confrunta cu o problema cauta solutii, explicatii si nu-si baga capul in nisip, ca strutul. Asa ca am le-am gasit.
    Toate, la momentul (ne)potrivit ne indragostim pana peste urechi, dar la fel de bine se intampla si ca un oarecare celalalt sa pateasca asta. Asta e varianta comuna in care doar unul se indragosteste, in care doar unul a fost seducatorul, iar celalalt s-a lasat sedus fara sa lupte inapoi.
    Dragostea nu e ca un dans, pentru ca daca doar unul conduce, iar celalalt il urmeaza, atunci cel care conduce nu se va indragosti si acolo apare drama.
    Sigur stii cum ai fi putut actiona diferit, unde ai gresit. Eu am descoperit ca e de datoria fiecaruia sa seduca (daca nu, se duce :D). Daca nu stii cum puteai fi altfel, gandeste-te la cum ai fost cu cineva care s-a indragostit de tine: sigur ai avut mai multa incredere in tine, ai fost chiar indiferenta uneori, nu te-ai stresat prea mult de cum iti sta parul, iar lucrurile astea se simt… te simti confortabil si la fel o face si celalalt, primesti atentie si te simti si esti cea mai frumoasa.
    Iubirea pentru EL se poate repeta, chiar daca nu crezi, dar acum ai inima cicatrizata sau poate inca sangerand si nu crezi ca mai poate functiona.
    Solutia mea pentru a simti „iubirea pentru un EL” este sa investesti in tine, sa te cunosti, sa stii ce transmiti si cum sa o faci, iar atunci cand il intalnesti pe un posibil EL compatibil sa nu devii adolescenta pierduta in ochii iubitului – ci fata care merita toata iubirea lui si o vei primi. Fara a fi altcineva decat cine esti – oricum ar fi >> fata serioasa/ copilaroasa, fata indrazneata/ timida, etc. Joaca-ti cartea cu incredere si cu stil si al tau va fi.
    Avantajul tau e ca acum esti deja calita si vei sti sa ai rabdare pana la primul te iubesc pe care il simti din partea lui (sigur poti sa iti dai seama daca este indragostit) pana sa iti permiti sa te indragostesti si tu atat de intens.

  2. In noaptea sfanta de Craciun lasa deoparte grijile si supararile. Deschide-ti inima si primeste un strop din binecuvantarea care se revarsa peste lume in aceasta noapte!

    Fie ca sarbatorile de anul acesta sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire. Iar Mosul sa va aduca cele mai dorite si neasteptate cadouri voua si celor apropiati.
    Craciun fericit!

Lasă un răspuns

