Nu mă înțelege greșit…

image

A venit iarna iar…..
Aici încă nu a nins… nu am văzut încă fulgii de zăpadă. …nu m-am pierdut încă in amintirile dorințelor neindeplinite….. nu am căzut in oceanul de nostalgie….

Însă de ceva vreme ma tot gândesc la cat de multe planuri imi făceam Crăciunul trecut… la cât de mult imi doream sa fiu cu tine. … sa-mi dai bataia aia promisă cu zăpadă. …

N-am avut parte…
Se pare ca moșul a considerat ca n-am fost suficient de cuminte. … iar anul ăsta nici măcar. … anul asta m-am stins… m-am pierdut … m-am regăsit si m-am pierdut din nou….. anul ăsta nu am avut grijă de mine si nu m-am iubit așa cum ar fi trebuit…. anul ăsta nici atât ….. nu voi avea parte de bătaia aia cu zăpadă. …

Nici atât!!!!

5 thoughts on “Nu mă înțelege greșit…

  1. Hmmm….sa stii ca ma intriga postarea ta.
    „M-am regasit si m-am pierdut din nou”… De ce te-ai pierdut? Sau mai bine spus cand te-ai pierdut din nou?

Lasă un răspuns

