……nimic nu-i la fel

Am promis ca revin cu noutati, însă nu reușesc să povestesc despre viața mea de acum….nu reusesc sa scriu….nu pot…eu scriam frumos, imi placea sa-mi recitesc articolele chiar daca de multe ori ma durea.
Mi-am petrecut zile, săptămâni, luni recitind. … retraind astfel momente… clipe… amintiri…. a trecut un an de cand am plecat….un an de când m-am simtit doborâta…..
Un an fără tine…..
Fără tine…
S-au intamplat multe…. am făcut multe…am evoluat…. am plâns de nenumărate ori de dorul tău. …ti-am simțit lipsă adesea… m-am intrebat de mii de ori „oare ce faci?”….
Am supraviețuit. …
Credeam ca nu o sa reusesc …. dar am supraviețuit si am incercat sa-mi refac viata…. am o relatie care functioneaza… m-am reintegrat „acasa”…. am supraviețuit. …
Însă tu mi-ai lipsit si-mi lipsești si azi….
AZI MAI ALES!!!
si nici măcar nu e joi!

image

7 thoughts on “……nimic nu-i la fel

  1. esti sigura ca El stie toate astea?asa cum sunt spuse/scrise/simtite aici pe blog?cred ca o sa-l iubesti toata viata,se simte asta din randurile scrise.si daca cei care citesc o simt,cu siguranta asa e!

    1. Nu stiu daca stie însă sunt aproape sigură ca si daca ar știi nu s-ar schimba absolut nimic…. nu a simțit ce am simțit si ce simt eu nici măcar atunci cand se comporta ca sicum ar simții

Lasă un răspuns

