Exist! inca….

Exist! inca....

Nu am patit nimic…
stiu am disparut putin din bloggosfera insa am avut foarte multa treaba…. am reamenajat sufrageria, deci timp de 3 saptamani am scos pur si simplu modem-ul din priza motiv pentru care n-am avut net acasa…
apoi am fost intr-o mica vacanta in Barcelona impreuna cu S, chiar inainte de ziua mea…
plus ca am traversat o perioada mai grea la munca….

oricum imi face placere sa intru dupa atat timp pe blog si sa vad ca inca mai am vizitatori😀
va multumesc

zilele astea din pacate sunt extrem de melancolica …. si deci ma simt insipirata…..

poza este un fel de indiciu despre ce va urma

va imbratisez cu drag si va doresc o seara minunata

3 thoughts on “Exist! inca….

  1. 😀 bine ai revenit!abia astept sa citesc ce ne povestesti,cred ca e de bine,lucruri frumoase din moment ce il vad mentionat pe SA in postarea asta🙂

Lasă un răspuns

