Se intorc mereu….

Se intorc mereu....

Cineva mi-a spus odata ca se intorc mereu…. si avea dreptate…. se intorc mereu….
unii se intorc pentru a-ti reaminti de ce au plecat…. altii se intorc pentru a-si reaminti de ce au plecat….
unii se intorc pentru ca le pare rau, altii se intorc pentru a se convinge ca nu are de ce sa le para rau….
unii se intorc pentru a vedea daca-ti este bine sau mai bine fara ei, altii se intorc pentru a strica asta
unii se intorc pentru a-si indrepta greselile, altii pentru a mai gresi inca o data…..
unii se intorc pentru a intelege de ce nu ai alergat dupa ei, altii se intorc tocmai pentru ca ai alergat prea mult si poate si-au facut mila…..
unii se intorc pentru ca nu au gasit ceva mai bun, altii se intorc pentru a se convinge ca ceea ce au gasit este mai bun….
unii se intorc pentru a vedea daca tu esti inca acolo uitandu-te in vag dupa ei si asteptand sa-i vezi intorcandu-se, altii pentru ca tu ti-ai intors demult privirea…..
unii se intorc pentru ca sufera de sadism si vor sa te mai vada inca o data cu lacrimi in ochi, marindu-le ego-ul implorandu-i sa ramana, altii se intorc pentru ca numai are cine sa le sufle in ego….

poate mai sunt mii de motive in afara de cele de mai sus, insa ceea ce e important este faptul ca indiferent de motiv EI se intorc intotdeauna…. care dupa o zi, care dupa o luna, care dupa ani…. care din orgoliu asteapta prea mult…..mult prea mult ….

mai sunt si cei care nu-ti vor arata niciodata ca i-ai lipsit cu toate ca si ei,macar cu gandul, si, tot se intorc….

pana cand si EL s-a intors…. el care in ultimele 9 luni nici macar nu mi-a raspuns niciodata… EL care m-a lasat de atatea ori cu sufletul la gura asteptand….

va mai amintiti ca am scris acum cateva zile ca simt ca se gandeste la mine? ei bine aveam dreptate….
mi-a scris…. mi-a scris…. nu mi-a scris ca ii e dor, nu mi-a scris ca se gandeste la mine si nici ca ar vrea sa se intoarca…. insa mi-a scris… ar fi putut fi si un mesaj gol caci tot acelasi efect ar fi avut asupra mea.

se intorc intoatdeauna

toti se intorc…..

as vrea sa stiu oare EL de ce s-a intors????

7 thoughts on “Se intorc mereu….

  1. Cred ca singurii care nu se intorc vreodata sunt cei care inseala, e ca si cum si-ar da singuri foc la valiza. Cred asta pentru ca m-a inselat si a plecat cu ea

  2. Buna ziua!…De doua zile am schimbat numele la blog…deoarece au fost neintelegeri si am fost nevoita sa schimb numele la blog. Eu sunt aceiasi Ileana si va astept in casuta mea virtuala cand doriti si cand puteti!…O zi frumoasa alaturi de familie!…Noua mea adresa…
    http://doareuileana.wordpress.com/

    Hello! … Two days ago I changed the name of the blog … because they were misunderstanding and I had to change the name of the blog. I am the same Ileana and wait in my virtual box when you want and when you can! … A beautiful day with your family! … My new address …

    http://doareuileana.wordpress.com/

  3. Pt. ca asa sunt ei facuti, sa se intoarca, Si se intorc exact cand tu incepi sa treci peste, cand incepe sa-ti fie bine, cand te ridici si spui: gata! de azi nu mai vreau ramasite…ti-am spus mai demult ca mai devreme sau mai tarziu el va fi cel care te va cauta. depinde doar de tine acum, insa, daca as fi in locul tau m-as gandi foarte bine la ce voi face. chiar daca se intorc, intr-un fel sau altul, nu inseamna ca s-au si schimbat. tot ce iti spun e din experienta proprie, caz foarte cunoscut de mascul cu o atitudine asemanatoare care nici in ziua de azi nu s-a schimbat. si chiar daca ar vrea sa se schimbe, nu poate, e natura lui. eu am dat inapoi candva demult, crezand ca va fi frumos, ca in sfarsit se indeplinea ceea ce-mi dorisem cel mai mult. a fost un fiasco total si regret ca nu am tinut capul sus in continuare. iti doresc o decizie cat mai inteleapta care sa nu te afecteze pe viitor!

Lasă un răspuns

