Nostalgie

Nostalgie

Nu stiu ce mi se intampla…

o zi urata…o zi urata…
momente…momente ce-mi vin in minte…TU…. la dracu….la dracu…mereu TU….

momente care ma doboara…amintiri.. amintiri reci……..o sa treca…. trebuie sa treaca…

ce pot sa fac?
de ce?
de ce? dispari!dispari!dispari!!!!!!!!!…. eu NU TE MAI VREAU….. EU NU mai AM NEVOIE DE TINE
acum sunt bine, am o relatie cu cineva care este aici pentru mine….
ne este bine

de ce trebuie sa mi te-ntorci in minte?, de ce trebuie sa-mi amintesc trairi, simturi, momente….
de ce inca mai existi in inima mea?

vreau sa te uit
vreau sa te uit
vreau sa-ti uit privirea, mangaierea, parfumul…. vreau sa-ti uit numele…. vreau sa dispari….

am nevoie sa te uit pentru a-mi putea trai relatia cu S asa cum se cuvine….

lasa-ma te rog…

lasa-ma

nu te gandi la mine pentru ca stii ca sunt empatica cu tine…..

nu-mi transmite stari din astea

eu nu vreau sa ma simt asa

eu vreau sa fiu libera

lasa-ma

dispari!

3 gânduri despre &8222;Nostalgie&8221;

  1. Nu este chiar atat de usor sa te dezici de trecut. Ratiunea isi doreste sa lase trecutul in urma, insa sufetului din pacare nu ii este chiar atat de usor.
    Ce bine ar fi ca atunci cand se produce o fisura sentimentala intre doua persoane, sa ne putem descotorisi de momentele din trecut petrecute impreuna, care acum sunt doar amintiri. Insa amintirile dor…dor ca dracu de tare. Amintirile sunt unicul rai din care nimeni nu poate fi alungat.
    Nostalgiile sunt firesti atunci cand iubesti asa cum ai facut-o tu,fiind dovada vie a ceva palpabil si concret, a ceva ce ai lasat in urma.
    Nu uita ca nu este folositor nici macar sa incerci sa te refugiezi in trecut..iti va deschide cicatricea care este ca un stigmat pe sufletul tau, cicatrice care desi inestetica ea ramane martora muta la amintiril si intreg filmul relatiei respective.

Lasă un răspuns

