Feeling high ….

Feeling high ....

Incepe sa-mi placa… de fapt nu!IMI PLACE!!!
S este nemaipomenit….
ma copleseste cu gesturi simple….ador atentia pe care mi-o dedica….

luni m-a sunat o prietena de-a mea sa ma invite la o bere in parc, impreuna cu alti prieteni comuni…
am acceptat si i-am scris lu S un mesaj spunandu-i ca voi merge la o bere cu ea si ceilalti, si ca daca vrea poate sa vina si el cand termina serviciul…

dupa ceva timp, ma suna, si-mi spune ca vine inspre noi, incep sa ma uit dupa el……sunt nerabdatoare sa-l vad….cand soseste obeserv cu mare surprindere ca inainte sa vina s-a oprit la barul de langa si a cumparat doua beri….. (he’s so sweet :-*)

imi spune „buna iubire! bei cu mine?”
eu zambesc si-i raspund razand ca eu beau doar corona……
imi spune ca stie doar ca nu a gasit corona….la un moment dat se ridica si-mi face semn sa astept ca se intoarce repede…..
dupa 10 minute vine cu o corona cu lamaie si ma intreba : „acum esti fericita?dai noroc cu mine?”

este o comoara…. ma uimeste…as fi baut oricum si berea pe care o luase cu toate ca eu nu sunt o bautoare de bere, dar as fi baut-o pentru ca a luat-o pentru mine….

dar el cu inca un gest mic mi-a demonstrat ca-i pasa si ca vrea ca eu sa ma simt bine…

cat este de important asta intr-o relatie?

incepe sa-mi placa….

ma indragostesc😀

9 thoughts on “Feeling high ….

  1. Gesturile insignifiante, simple cum le numesti tu sunt cele care fac diferenta. Nu sunt importante…sunt ESENTIALE pentru ca o relatie sa functioneze.

    PS: Cu asa postari, mai vii de acasa!😉

Lasă un răspuns

