„Lumea mea se sfarseste aici !!!!”

Aseara am iesit in oras…..

a fost frumos…chiar daca inizial speram sa fim doar noi doi si pana la urma ne-am mai intalnit si cu alte persoane si am fost aproape „obligati” se ne petrecem parte din seara impreuna….

am fost in localul meu preferat….pe marginea unui rau si cu un mega parc in fata, unde lumea isi aduce de acasa paturica si se aseaza la iarba verde ascultand muzica de calitate si savurand un LONG ISLAND😀

este ambientul ideal unde sa-ti petreci o vineri seara…. vinerea mea ideala…..

vorbisem deja cu S despre restul noptii…. si hotarasem ca avea sa doarma la mine…. zis si facut😀
am avut parte de o seara superba si nu vorbesc aici de sex….normal ca stand unul langa altul…. adulti, vaccinati… „happy”….. am facut dragoste….

si cu toate ca ador faptul ca este dulce si prezent… ca dupa ma tine in brate, ma saruta, ma priveste, ma imbratiseaza…..ma face sa ma simt iubita….., ceea ce m-a surprins aseara a fost raspunsul lui la intrebarea

„hey….de ce ma privesti asa?”

„PENTRU CA AICI SE TERMINA TOTUL!”

„ce anume?” (speriata….. ma gandeam deja….ca atunci cand incepuse sa-mi placa…..ca era prea frumos…. paranoia)

„Lumea mea iubire…..lumea mea se sfarseste aici….in ochii tai…..esti tot ceea ce am nevoie…..am incetat cautarile….TE-AM GASIT!”

awwwwwwwww…..

(TINE-TI PICIOARELE PE PAMANT….nu zbura….nu zbura…ca apoi cazi si ai vazut cat de rau doare…..)

9 gânduri despre &8222;„Lumea mea se sfarseste aici !!!!”&8221;

  1. AMIN, draga mea!

    Nu am gasit o fraza mai potrivita pentru a-mi incepe postarea de azi.
    Cred ca ma bucur eu mai mult decat o faci tu (glumesc, bineinteles:))
    Trecutul de aceea se numeste asa pentru a fi lasat in urma si mai mult, pentru a nu-l lasa sa nu se intrepatrunda cu prezentul, sau mai rau cu viitorul.
    Este COMPLET INUTIL sa-i tot verifici constant pagina de facebook (sterge-l odata din lista!) sau sa mai lasi activ nr.acela nenorocit de Romania. La ce mai speri…poate, poate…ce??? Lasa firmiturile altora. Tu, ti-ai facut deja stoc suficient, cat pentru o viata de fapt.
    Stiu cum de simti (de 4 luni traiesc si eu o experienta similara): speriata, dar totusi entuziasmata, euforica, dar totusi ancorata in realitate, „happy”, dar precauta. Sunt rani care nu se inchid niciodata, care sunt si vor fi mereu acolo, ascunse undeva in adancul sufletului, dar care se pot atenua, se pot vindeca.
    Este firesc sa nu simti inca fluturasi in stomac, lucrurile fiind totusi premature, dar timpul este aliatul tau, foloseste-l ca atare. Nu forta lucrurile, lasa-le sa-si urmeze propriul curs, bucura-te de acest nou inceput, fara regrete, fara comparatii stupide, ci luand lucrurile exact asa cum sunt, fara sa mai privesti o clipa inapoi (nu vrem sa te transformi intr-un drob de sare:)))

    „Am facut dragoste”…reprezinta exact intriga acestei postari, care surprinde exact starea sufletului tau…cea de a te simti din nou VIE! Da VIE! VIE!, n!VIE! cum imi place mie sa spun (matematica. ! = factorial)

    PS: Nu pune NICIODATA pe spatele experientelor anterioare, viitoarele!

    1. 😀 multumesc pentru sfaturi

      incerc sa raman cu picioarele pe pamant si sa nu-mi fac prea mari iluzii… SA nu are nimic in comun cu EL, nu-mi aminteste de relatia precedenta, este exact opusul….
      ador cum se poarte cu mine si micile gesturi aparent insignifiante…
      imi place la nebunie ca ma face sa ma simt centrul universului lui….

      doar ca …. nu stiu de ce nu sunt total entuziasta … ceva inca ma mai tine blocata….

      mi-e frica….

      ….. dar e bine….

      e bine….

      mult mai bine de cat ma asteptam😀

Lasă un răspuns

