Back to life???

Back to life???

A trecut ceva timp de cand nu am am scris nimic pe blog, si asta nu pentru ca nu as avea ce scrie….ci pentru sunt foarte ocupata…. odata terminate vacantele mi-am regasit biroul plin de hartii care au reprezentat doar un extra muncii de zi cu zi si deci am avut nevoie de ceva timp sa recuperez….apoi am facut ceva renovari in casa si am pierdut alt timp pretios incercand sa aleg finisajele care sa ma faca sa ma simt acasa si sa nu ma plictiseasca in putin timp….si am pierdut alt timp, si alt timp ca sa curat dupa si, si mai mult sa-mi plang de mila caci nu a iesit asa cum imi doream….

insa in tot acest timp s-a intamplat ceva pozitiv…..

am cunoscut un barbat….imi place sa-i spun barbat pentru ca „baiat” ar fi prea putin pentru el….

mi l-a prezentat prietenul uneia dintre cele mai bune prietene ale mele zicandu-mi : „ma gandeam de ceva timp sa-ti prezint un tip, pentru ca dupa parearea mea voi v-ati potrivi ….insa am ezitat pentru ca nu-mi place sa ma bag in treburile altora dar acum a sosit momentul…. in seara asta iesim toti patru in oras”

zis si facut l-am cunoscut pe „S”😀

mi-a placut, dar nu atat de mult incat sa zic…. wow!!!gata!!! EL e!!….

am mai iesit de cateva ori, si acum fix 2 saptamani m-a luat de mana in timp ce ieseam din localul in care ne petrecusem noaptea….. eu am zambit rusinata…si el m-a strans si mai tare….. iar in drumul nostru spre masina…..intr-un moment in care eu ma uitam dupa stele verzi pe cer…..m-a tras inspre el si m-a sarutat….

si???? mi-a placut
mi-a placut mult….

de atunci ne vedem in fiecare zi…..

😛

cu siguranta datorita faptului ca am avut o perioada deosebit de incarcata….si nu am mai avut atat de mult timp sa meditez asupra TRECUTULUI…. am reusit sa ma las dusa de val…

nu pot spune ca l-am uitat pe cel care m-a facut sa scriu printre lacrimi, pe singurul din viata mea care a reusit sa ma faca sa-mi anulez propria fiinta….pe EL… pe cel ales de catre inima mea….
inca il mai caut cu privirea printre straini, inca mai controlez nenorocitul ala de telefon de Romania, care este tot timpul deschis, inca ma mai uit pe profilul lui de facebook….atunci cand am timp….

dar numai este obsesiv…. pot sa supravietuiesc o zi, 2 , 3 fara sa controlez…. cateodata chiar sunt zile intregi in care nici nu realizez ca a trecut ceva timp de cand nu am mai controlat…….

si de acum….. se intampla tot mai rar….

„S” ma face sa rad, imi tine mana in public, imi repeta in continuu ca sunt frumoasa si ma tot intreaba unde m-am ascuns pana acum….

il intereseaza parerea mea…. ma asculta si nu-i displace faptul ca vorbesc mult….

e prezent…imi scrie dimineata si ma suna in pauza de pranz…
imi raspunde la sms-uri atunci cand e la munca si se scuza pentru raspunsurile tardive…

vrea sa ma prezinte prietenilor

…… pare exact ceea ce aveam nevoie…

nu am fluturi in stomac, dar atunci cand sunt langa el ma simt bine….si atunci cand nu e langa mine ii simt lipsa…..

e frumos sa simt ca traiesc din nou!!!

4 gânduri despre &8222;Back to life???&8221;

  1. in sfarsit!!!sunt f fericita,chiar daca nu te cunosc personal🙂 va doresc o relatie frumoasa,meriti un barbat care sa te pretuiasca cu adevarat!

Lasă un răspuns

