….inapoi la normalitate…..

S-a terminat vacanta de mai bine de o saptamana….

dar am ramas in urma la munca, vazand ca nu are cine sa ma inlocuiasca cand plec, si pana acum nu am reusit sa scriu nimic…..

a fost frumos, timp placut, peisaje frumoase, nisip fin si apa curata….si am petrecut cateva zile cu prietenele mele in care sincer nu prea m-am gandit la multe lucruri…..

m-am sarutat cu un tip si mi-a PLACUT!!!!! prima oara dupa 7-8 luni…..nici numai stiu cat a trecut…..

dar cand am ajuns in bucuresti am inceput sa am din nou probleme cu mine….

am atins cota maxima de nebunie la tara la bunica……. eram la limita unei crize depresive……mai ales in prima noapte cand a trebuit sa dorm singura in casa, gandindu-ma ca, cu ceva timp in urma EL ar fi fost la doi pasi de mine si l-as fi putut avea….imbratisa….iubi……..

criza pe care am depasit-o cu un pahar de alcool si un pachet de tigari…

inainte sa parasesc teritoriul mioritic ……. l-am sunat…. si mi-a raspuns…. ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat nimic…. calm… indiferent… ca sa inchida conversatia cu:  „bine mah corazon!!!”

offf………

din obisnuinta?

din nesimtenie?

sau oare exista undeva posibilitatea minuscula ca acel „corazon” sa fi insemnat…. „nu te-am uitat!inca imi aduc aminte cum iti ziceam!mi-ai lipsit insa sunt prea orgolios ca sa-ti spun asta!” ?????????????

6 thoughts on “….inapoi la normalitate…..

  1. si eu am trecut prin perioade grele,psihicul rezolva totul……trebuie sa te gandesti ca nu erea pentru tine,ca mai tarziu putea fi si mai rau,ca puteau seferi si suflete nevinovate din gresala voastra,s.a.m.d…eu inca sunt singur si astept pe cine merita dragostea mea!

  2. Scuze de spam, te anunt ca am mai deschis doua bloguri care n-au legatura cu advertorialele.
    Daca iti face placere sa ma citesti te astept pe blogurile mele, macar din curiozitate. Si daca vrei sa ma adaugi la BlogRoll, anunta-ma sa te adaug si eu pe ele.
    http://literestacojii.com este un blog literar.
    http://adolescentisenzationali.wordpress.com este un blog special pentru tineri, in care dezbat toate problemele lor.
    Te invit cu drag pe ele.
    Iti multumesc, te pup!

  3. eu te-as sfatui,daca se poate,sa nu-ti pierzi din putinul cumpat si calm castigate cu greu.lui nu i-a fost greu nici in trecut sa ia de la tine tot si sa ofere firmituri in schimb,acel corazon iti poate aduce fericire si extaz pe moment si lacrimi amare mai tarziu.sper sa nu fie asa

    1. nu ne-am mai auzit de atunci…si sincer nici nu am avut intentii de franat pana acum….e bine…..m-am obisnuit cu idea….e bine…a mai ramas doar o firimitura de speranta dar care nu depinde de mine….
      daca vrea stie foarte bine unde sa ma gaseasca

    1. nu stiu! stiu ca i-am recunoscut vocea imediat….si ca-mi venea sa intreb daca stie cu cine vorbeste vazand ca a raspuns fara ezitare…. stiu ca-mi tremurau mainile pe telefon ….ca ma gandisem ore in sir ce sa zic si despre ce sa vorbesc si pana la urma nu am respectat deloc „desfasuratorul”…..ca mi-era dor …. mi-era dor cu adevarat sa-i aud vocea si ca in momentul in care am auzit „corazon” daca nu as fi fost asezata, as fi cazut din picioare……
      ca el reprezinta in continuare tot ceea ce mi-as fi putut dori….. (cu bune si rele……..)
      zile in sir imi repet ca nu ma mai intereseaza, ca pot sa merg mai departe, ca de fapt nu era pentru mine, ca nu a fost sa fie….. apoi se intampla ceva de genul asta sau pur si simplu o amintire, o melodie, un vis…..si am impresia ca mi-am pierdut sufletul pereche….

      c’est la vie…..!!!!!

      acum ies in oras…. cine stie dupa ce colt este ascuns cel ce ma va face sa-mi schimb parerea despre EL😀

Lasă un răspuns

