Stiam!Stiam!!! dar am refuzat sa cred!

Stiam!Stiam!!! dar am refuzat sa cred!

Se spune ca in viata fiecarui barbat va exista o femeie care il va schimba…..evident nu am fost eu acea femeie pentru el…..

m-am tot gandit zilele trecute, ce sa fac, cum sa fac, ce sa scriu si cum sa scriu ca sa fie bine…..
m-am gandit zile la rand ….
si la sfarsit am luat o decizie …. i-am scris un sms „Mi-ar placea sa te aud!” atat, simplu ca mai simplu nu se poate…..
bineinteles ca nu ma asteptam sa ma sune ci mai degraba sa-mi raspunda „mie nu”….. n-a facut nici una nici alta….
dar eu am continuat sa astept cateva zile la rand….
azi am aflat fara sa vreau de la o cunostinta in comun ca s-a intors fosta lui prietena in tara…..
fosta aia istorica….si ca, vezi doamne, s-a cam certat cu actuala, si ca de obicei, ca asta vara, si ca intotdeauna, ca incearca sa se impace cu fosta….

deci ea este norocoasa care l-a schimbat pe el….

ma bucur ca am aflat asta
pentru ca acum cred, ceea ce nu am vrut sa cred atata timp….si anume ca E SIMPLU ….el doar pe ea o va iubi!indiferent ce va face….chiar daca l-a parasit, l-a inselat si si-a batut joc….

pentru ca si eu la fel….doar pe el il voi iubi…..
si toti la fel….

doar cei norocosi vor iubi exact pe cei care ii iubesc, ii respecta si ii merita….

restul…. noi ….. ORDINARY PEOPLE….. vom iubi intotdeauna pe cine nu ne vrea, pe cine ne trateaza cu indiferenta si nu ne merita……..

c’est la vie!!!

7 gânduri despre &8222;Stiam!Stiam!!! dar am refuzat sa cred!&8221;

  1. Buna..am citit toate postarile tale…am plans cam pe tot parcursul lecturii…pentru ca desi avem povesti diferite trairile sunt aceleasi…ma simt de parca as fi scris eu tot ce am citit aici…simt o durere fizica, nu pot sa mananc , sa respir , sa fac nimic….nimic nu are sens fara EL….de ce naiba suntem atat de limitate?de ce daca ei vor sa plece ne incapatanam sa i tinem langa noi ?….da…pentru noi EL e lumea noastra , sensul nostru , binele nostru , totul nostru,,,,This is so fucked up…
    Oricum…imi pare rau ca ai trecut sau inca treci printr o astfel de suferinta…ai toata intelegerea mea…
    Cine nu e capabil de astfel de sentimente sau nu a iubit …nu o sa inteleaga niciodaata starea asta

  2. well,imi permit sa te contrazic:nu o iubeste nici macar pe fosta,e un tip superficial si nu e capabil de sentimente atat de marete,mai exista si asemenea specii.de ce se incapataneaza pe fosta?e simplu,ea a facut exact ceea ce altele nu au facut:l-a inselat,mintit,dispretuit.pt orgoliul unui mascul,asta e combinatia letala.daca-i era fidela,mereu dispusa la ordinele lui,in clipa de fata era de mult cu alta.sunt femei care stiu atat de bine jocul asta si carora le iese atat de perfect:vrei sa-l ai?ignora-l,dispretuieste-l,fugi de el.cand un barbat nu are pt ce sa lupte,cand prada e prea usoara se plictiseste repede,cunosc un asemenea specimen si am norocul sa-mi fie amic si sa-mi spuna unele lucruri.singura femeie care-l va cuceri pe EL,este femeia cameleon.tu meriti mult mai mult🙂

    1. probabil ca da….. chiar daca este singura alaturi de care a ramas timp de aproape 8 ani…. deci macar un pic de iubire a fost….si sunt sigura ca de inselat a inselat-o, insa de fiecare data s-a intors acasa….asta pana cand ea nu l-am mai vrut!!!! si acum cred ca incerca sa faca acelasi lucru…. si sincera sa fiu eu sper ca ei sa se impace, pentru ca in felul asta ori o termina de tot si in sfarsit ea pentru oricare alta, care va veni, va fi doar o fosta…ori vor ramane impreuna!!!
      vom trai si vom vedea….SPER!

  3. cei norocosi sunt, dupa parerea mea, fie temporar norocosi, fie prefacuti, fie doar se complac intr-o situatie care nu ii face foarte fericiti, dar mai bine cu rau decat fara rau. Sau poate sunt doar eu mai sceptica din fire, nu stiu🙂

Lasă un răspuns

