N-am curaj!!!E de bine?

N-am curaj!!!E de bine?

Ii scrisesem urmatorul mesaj ce aveam de gand sa il trimit pe facebook:

Acum un an pe vremea asta luam casa in Bucuresti!
La tot ma asteptam
mai putin la faptul ca aveam sa te reintalnesc pe tine
si atunci cand s-a intamplat am realizat ca indiferent cati ani trecusera de cand numai stiam nimic de tine
ramasesei intr-un coltisor al inimii mele
nu vroiam nimic
insa nu pot nega ca mi-a facut extrem de multa placere
si ca, chiar m-am gandit ca ar putea fi destin
apoi stii prea bine ce s-a intamplat …. „nu am fost impreuna” aproape 5 luni
nimic daca stai sa compari cu tot restul timpului
insa momentele putine
in care pluteam de fericire mi-au marcat existenta
dintr-un motiv sau altul drumurile noastre s-au despartit din nou, poate ca asa trebuia sau poate ca asa a fost mai bine
tu te-ai enervat din inca nu stiu ce motive
si ai inceput o noua relatie
eu in schimb
m-am blocat
m-am pierdut chiar as putea spune
nu am inteles si nu am fost in stare pana acum sa gasesc un motiv, un raspuns, o explicatie
singurul lucru care rezulta irefutabil este ca nu-ti doreai acelasi lucru ca mine
si ca evident nu A FOST SA FIE
insa am o problema
eu nu reusesc sa uit ceea ce tu ai uitat de mult
am nevoie sa vorbesc cu tine
intr-o zi sunt convinsa ca se va intampla asta
ca vom avea ocazia sa stam fata in fata si atunci o sa inteleg tot ceea ce n-am inteles pana acum
stiu ca e absurd
si ca tu nu intelegi rostul
insa eu am nevoie de asta
Ai grija de tine!”

Insa, n-am avut curaj sa il trimit…. ma gandesc ca nu se merita…. ma gandesc ca oricum nu exista nimic ce pot face pentru ca lucrurile sa se schimbe….ma gandesc ca nu vreau sa-i dau motive sa se distreze pe seama mea, nu vreau sa-i gadil ego-ul lui masculin si nu vreau sa creada ca eu nu sunt suficient de puternica ca sa trec peste….

poate e un semn bun!!! poate inseamna ca a inceput sa ma intereseze mai putin, sau poate inseamna pur si simplu ca am inceput sa am un pic mai mult respect pentru mine…..

pana la urma poate e de bine!!!!

la dracu cu amintirea asta a lui! la dracu cu el!

6 gânduri despre &8222;N-am curaj!!!E de bine?&8221;

  1. e de bine,daca poti sa stai fara sa-l trimiti,e perfect.poate ca inconstient ai inceput sa treci peste,nu exista ca nu vei trece niciodata,cu totii am fost in situatie de genul la un moment dat.si sunt de acord,lasa destinul si intalnitul ca nu merita.daca el nu a dat niciun semn e clar ca nu mai vrea si asta e momentul ca tu sa te ridici si sa mergi mai departe.intr-o zi vei rade si-ti vei spune:ce stupid!

  2. Inceteaza sa te mai culpabilizezi! Nu faci decat sa te afunzi si mai mult in frustrare, suferinta si apatie…
    Unde era el atunci cand tu incercai sa gasesti solutii pentru relatia voastra??? A fost mult mai facil si convenabil pentru el sa iasa elegant (ca un LAS) din relatia voastra cu complicatii (cum sunt de fapt TOATE relatiile) si sa-si caute consolarea in bratelele alteia care probabil ii era “la indemana”, in loc sa te sprijine si sa gasiti impreuna solutii pentru relatia voastra.

    Din postarile tale reiese exact faptul ca el NICIODATA nu te-a considerat iubita lui oficiala, ci mai degraba o descarcare hormala de care avea parte ori de cate ori vroia muschii lui. Chiar asta doreai sa fii: o simpla si afurisita reglare hormonala? Asa ma gandeam si eu.

    “Scopul meu devenise ceea ce el isi dorea”? Cu riscul de a sterge postarea mea trebuie sa-ti spun ca aceasta deplorabila afirmatie te dezumanizeaza complet!Cum ramane cu ceea ce iti doreai tu, TU, nu el?

    Se pare ca el a concluzionat totul din moment ce timp de 6 luni nu a mai dat nici un semn de viata, macar asa din respect pentru dragostea ce i-ai purtat-o. Pentru ce sa te umilesti si mai mult decat ai facut-o pana acum trimitandu-i mesajul pe FB? O posibila intalnire intre voi nu te-ar ajuta DELOC, dimpotriva ar intoarce si mai mult si mai puternic cutitul in rana. Concesiile trebuiesc facute MEREU de ambele parti, MEREU!!!

    Nu crezi ca este suficient cu suferinta asta care nu te lasa sa traiesti, sa respiri? Trebuie sa te ridici, sa te stergi de praf si sa privesti increzatoare in viitorul imaculat! Sunt convinsa ca va fi altcineva alaturi de care te vei simti din nou VIE si iubita cu adevarat, nu firmituri aruncate la intamplare. Va veni atunci cand vei fi pregatita emotional pentru un nou inceput. Urmele lasate de trecut sunt un stigmat care reprezinta de fapt urmarile si consecintele propriilor noastre actiuni.

    “Inceteaza sa mai fii cine erai si transforma-te in cine esti”. Paulo Coelho

      1. Pai sunt! Cum nu sunt?🙂
        Astept vesti noi si bune ca de rele eu m-am saturat puternic, altminteri tu! take care!

Lasă un răspuns

