Puterea Gandului!!!

In ultima perioada ma gandesc tot mai mult ca fericirea mea si starea mea sufleteasca, depind de ceea ce gandesc…. si incerc sa gandesc pozitiv….incerc din rasputeri sa vad doar lucrurile bune sau cel putin sa ma concentrez doar asupra acestora….

insa inevitabil imi treci prin cap tu……… si ma intreb

oare tu simti?oare tu simti cat de mult ma gandesc la tine?

oare gandurile mele ajung pana la tine? oare te simti vreodata bine, nestiind de ce? oare simti vreodata atingerea mea? oare ai simtit vreodata sarutarile mele? oare noapte cand dormi simti caldura pe care incerc sa ti-o transmit? oare te simti ca si cum ai fi imbratisat chiar si atunci cand nu e nimeni langa tine? oare ai zambit vreodata din senin??

ajung gandurile mele pana la tine?

ajung?

sau esti atat de departe chiar si pentru ele?????

TE IUBESC LUMEA MEA!! si te port tot timpul in gandul si in inima mea….sper ca intr-o zi sa constientizezi cat de mult pot sa tin la tine si atunci sa apreciezi….sa ma cauti….sa ne mai dai o sansa

5 gânduri despre &8222;Puterea Gandului!!!&8221;

  1. cred ca exact asta nu te lasa sa mergi mai departe,faptul ca nu ati avut parte de closure,in relatia voastra.daca nu ramaneau toate asa in aer,daca nu se termina in neant si totul ar fi fost incheiat cum trebuie,nu erai acum in situatia asta.nu ai de unde sti ca nu o sa mai simti si nu o sa te mai simti cu nimeni la fel ca si cu el din moment ce nici nu poti sa incerci,esti blocata unde ai ramas acum 6 luni.nu as lua toata vina asupra mea,in locul tau,era dator sa termine ce-a fost intre voi asa cum se cuvine,meritai o discutie intre 4 ochi macar.in locul tau i-as lasa un mesaj si i-as spune ca am nevoie de o incheiere normala ca sa pot trece peste,sa merg mai departe,sa incerc sa-mi refac viata.daca te-a iubit catusi de putin o sa te ajute sa-ti gasesti linistea!

    1. probabil intradevar faptul ca nu am inchis asa cum ar fi trebuit m-a adus in starea asta…. insa sincer nu cred ca este fatibila faza cu mesajul….nu-mi va raspunde si sincer eu m-am cam saturat sa incerc….
      o sa vin in romania peste putin, daca e destin in cele cateva zile cat o sa stau o sa-l intalnesc…

  2. Constat cu regret de fiecare data cand iti citesc noile postari faptul ca te incapatanezi sa ramai ancorata in trecut. De ce o faci? De ce insisti mereu sa-ti prelungesti starea de agonie din care parca NU mai vrei sa iesi nicicum? Nu cred…de fapt sunt sigura ca te simi captiva in aceasta agonie care NU te lasa sa traiesti, sa accepti noi povocari, sa constientizezi faptul ca viata mereu ofera noi sanse. De ce continui sa te anulezi pe tine ca si individ? Esti multumita de cum au decurs ultimele luni din viata ta? Ce intrebare retorica am pus,nu?! Vinovata esti TU,nu el! TU singura, care ti-ai indus starea asta stupida din care nu doresti sa iesi nici cum! Ma REVOLTA faptul ca tu inca il mai astepti! Sa faca ce? Sa-ti arunce niste firmituri precum unui caine din nou si apoi sa plece nonsalant? Asa „roz” iti doresti viitorul sa arate? In loc sa faci si tu ceva PT TINE! TU ESTI CEA MAI
    IMPORTANTA, nu el (d**** sa-l ia) este lumea ta! Niciodata nu a fost scumpa mea!

    1. de ce sunt inca ancorata in trecut?simplu!!! din 3 motive : 1 pentru ca nu am intalnit pe nimeni si nimic care sa ma faca sa ma simt bine….2 pentru ca cu el am trait pentru prima oara in viata emotii pe care nu credeam vreodata ca o sa ajung sa le traiesc….eram convinsa ca existau doar in filme….3 (poate cel mai important) pentru ca nu am apucat sa concludem….nu am terminat-o….noi nu ne-am certat, nici nu am fi avut motive sa ne despartim,,,,(cand s-a intamplat chiar mergea totul bine din punctul meu de vedere…evoluasem chiar)..nici macar nu i-am spus adio, la revedere, ramai cu bine….
      si probabil as mai putea enumera cateva insa acestea cred ca sunt cele mai importante…
      AAAAA UITAM eu MA SIMT VINOVATA!!!!MA SIMT VINOVATA!!!!MI SE PARE CA DIN CAUZA MEA S-A INTAMPLAT TOTUL, PENTRU CA AM PLECAT, PENTRU CA AM PLECAT SI NU M-AM MAI INTORS, PENTRU CA NU AM FOST ACOLO SI PENTRU CA ATUNCI CAND AM FOST ACOLO AM CONTROLAT, M-AM COMPORTAT CA O IUBITA IN TOATA REGULA NELASANDU-I TIMPUL SA ALEAGA ASTA, PENTRU CA AM FOST GELOASA SI POSESIVA, PENTRU CA NU AM PUTUT ASCUNDE FAPTUL CA IL ADORAM….. SI DA MA SIMT VINOVATA….E VINA MEA….CA NU I-AM DAT TIMP, CA NU L-AM INTELES, CA NU L-AM ACCEPTAT, CA AM VRUT SA-L SCHIMB, AM VRUT SA MA VREA DOAR PE MINE!!!!! SI APOI…..AM PLECAT………AM PLECAT (cu toate ca eram convinsa ca plecam intr-o mini vacanta sa-mi vad parintii si ca apoi m-as fi intors in Bucuresti sa muncesc….am primit minunata veste ca a picat cu job-ul si eu am asteptat prea mult sa decid…..am fost indecisa ce sa fac si cum si ce solutie sa gasesc sa fie bine pentru amandoi….eu in bucuresti cu un salariu normal nu ma puteam intretine, el avea de munca la el in oras,eu la el in oras probabil as fi gasit cu greu ceva si ar fi trebuit sa stam la el, el poate nu era pregatit, pentru el aici ar fi fost greu necunoscand limba si eu locuind inca cu parintii…………cacaturi…complicatiiiiiiii…)….e vina mea….ca nu m-am mai intors….chiar daca m-ar fi lasat si daca m-as fi intors….chiar daca m-ar fi inselat…macar eram acolo, imi spunea totul uitandu-se in ochii mei….ii vedeam pe amandoi si ma enervam….ne-am fi certat, i-as fi urlat in fata ce vroiam sa-i urlu, as fi aruncat cu ceva dupa el….m-as fi descarcat……

      ….nu stiu…

      eu as vrea CREDE-MA sa ies cu altul, insa mi se pare toti niste dobitoci, niste fraieri, niste prosti……eu as vrea sa ma gandesc la altceva insa ultimele amintiri frumoase sunt legate de el….eu as vrea ca el sa nu fie mai mult decat o simpla amintire inchisa intr-un sertar….dar imi lipseste atat de mult cum ma simteam atunci….eram plina de viata, agitata, ma gandeam mereu la urmatoarea intalnire si asta imi dadea energie si pofta de viata, dormeam mai putin ca acum si eram mai odihnita, mancam mai putin ca acum si eram mai satula, aveam mai putine haine si pantofi ca acum (vazand ca tot investesc de ceva luni :D) si totusi ma simteam mai frumoasa….
      scopul meu devenise sa fiu ceea ce el isi dorea si asta ma facea fericita…acum nu ma mai intereseaza de nimeni si de nimic….sunt 6 luni de cand sunt SINGURA, nu a trecut niciodata cred atat de mult timp….si totusi nu as mai putea saruta pe altcineva ….nu reusesc sa ma gandesc la sex cu altcineva…. nici macar nu am chef…..
      sper sa fie doar din cauza faptului ca nu l-am intalnit inca pe acel cineva care sa-mi provoace emotii….

      1. la fel ca tine simt eu acum, de ceva timp, e imposibil sa uiti pe cineva pe care il iubesti atat de mult, despre care stii ca e cel pe care il vei iubi mereu, nimeni nu mai poate sa il inlocuiasca, durerea este atat de mare , orice sfat e inutil,Ca tine, cu el ma simteam frumoasa, infloream, acum parca am imbatranit cu 5 ani,,viata mea fara el nu are rost,Nu stiu daca mai suntem impreuna, e ciudat, nu stiu ce vrea de la mine, uneori am impresia ca vede numai defectele fizice si mai ales mentale, cum ar fi faptul ca vreau sa stiu sigur daca ma iubeste,asta il enerveaza, povestea ta e la fel cu a mea, oricine ar spune sa caut in alta parte, nu pot,chiar daca uneori a fost rau cu mine, verbal prin gesturi sau atitudine, dar ne potriveam.Cu toate astea, el e departe de mine, nu stiu ce vrea, eu nu pot sa ma desprind.La fel am zis si eu, doar altcineva ma poate face sa il uit, numai ca acel cineva nu s-a nascurt inca, cu alte cuvinbte, nimeni nu ma va salva din aceasta suferinta .Poate tu o sa ai noroc, iti doresc asta, din suflet, eu stiu atat de bine sa suferi asa, e o durere ce te ucide , lent, silentios,te lasa fara energie, slabesti si mori , fara sa mai fii fericita, vreodata, Ce sfat sa iti dau? Cred ca e inutil, nu am scris ca sa iti dau sfaturi, doar sa te fac sa vezi ca nu esti singura care simte asa, sa te fac sa vezi ca ar fi bine sa nu respingi pe altcineva, dar pentru asta trebuie sa exsite chimia aceea, sper sa gasesti iubirea , dar mai ales, iti doresc din toata inima mea sa te impaci cu cel pe care il iubestiNumai bine iti doresc,

Lasă un răspuns

