Daca….

Daca....

Daca el nu-ti mai vorbeste, nu-ti mai scrie, nu te mai cauta in nici un fel….si tu continui sa te gandesti la el…. ce e????OBSESIE??????
probabil ca da……
probabil ca sunt obsedata de amintirea ta….

poate pentru ca nimeni niciodata nu a reusit sa ma faca sa ma simt asa cum tu ai reusit….
poate pentru ca nu mi-a lipsit niciodata nimeni atat de mult precum tu imi lipsesti….
poate pentru ca ma doare atat de tare lipsa ta….ma arde……
poate pentru ca urlu in gandul meu, tip, ma vait, te strig neincetat…..

ma gandesc la tine mereu

mereu

mereu……….

oare ma auzi?
oare simti ca ma gandesc la tine?

oare te intereseaza?????

se spune ca toti se intorc mai devreme sau mai tarziu….

poate ar trebui sa incetez sa te mai astept…..si poate atunci te vei intoarce…..sau macar imi va trece de tine….

ma duc sa ma pregatesc…..in seara asta ies si vreau sa ma simt frumoasa…. vreau sa fiu in stare sa observ daca se va uita cineva dupa mine….. vreau sa ma simt bine…. o sa-mi imaginez ca o sa ma intalnesc cu tine…ca sa ma implic cu adevarat la partea cu aranjatul😛 …. opsss sunt irecuperabila…. iarta-ma ca nu reusesc sa te scot din mintea mea….

sa ai o seara linistita iubirea mea….

sa ai grija de tine, pentru ca daca n-am murit cand ai plecat asta nu inseamna ca n-as muri daca ti s-ar intampla ceva…..

sa ai mare grija de lumea mea!!!!

4 gânduri despre &8222;Daca….&8221;

    1. probabil tocmai inocenta este raspunsul…. ma gandesc ca nu m-am maturizat suficient…. pentru ca altfel nici nu as mai sta aici acum sa vorbesc despre el….. si pentru ca ma ajuta sa scriu ceea ce simt…recitesc si pur si simplu ma intareste…..

Lasă un răspuns

