De ce?

De ce?

Incepuse sa-mi treaca….
iti jur!!!

chiar sambata trecuta ma uitam dupa un tip in club….
si apoi….ce s-a intamplat?de ce am facut un pas inainte si 3 inapoi? de ce m-am intors cu gandul la tine?de ce am reinceput sa te visez?????

erai asa frumos, ma tineai in brate….ma simteam bine, linistita, protejata…FERICITA!!!!!!

M-am trezit cu lacrimi in ochi, am plans toata ziua, am plans pe strada, am plans la munca, am plans acasa………. continuam sa-mi repet ca mi-e dor de tine, ca-mi lipsesti, ca as vrea sa te aud…..

apoi colega mi-a spus sa te sun…pentru ca in cel mai rau caz mi-ai fi spus sa nu te mai deranjez…
te-am sunat

nu ai idee cum imi batea inima, nici nu-ti poti imagina cum imi tremurau mainile pe telefon si cum mi-ar fi tremurat si vocea daca mi-ai fi raspuns……

daca mi-ai fi raspuns…..

dar tu nu mi-ai raspuns…..

e prima oara cand te sun de cand am incetat sa mai vorbim….poate ti-am mai scris vreun mesaj, insa de sunat nu…..e prima oara pe anul asta…..

vroiam doar sa te aud…
vroiam doar sa stiu ca esti bine…
vroiam doar sa te aud!!!!

de ce?
de ce?

de ce eu sunt inca aici cu gandul la tine?
de ce ma simt nemultumita si goala?
de ce imi lipsesti atat de mult si eu tie atat de putin?

de ce dupa atata timp….a trecut mai mult de cand ne-am despartit, de cat am stat impreuna….eu doar pe tine te vreau?????

te iubesc lumea mea! oriunde ai fi sper ca esti bine!!!!

Lasă un răspuns

