Isterii la miez de noapte!!!!!!

Isteri la miez de noapte!!!!!!

E doua jumate…..
azi am avut o zi grea la munca….atat de grea incat tot ceea ce mi-as fi dorit ar fi fost sa-ti fi impartasit tie problemele mele, deziluziile, supararile….
am nevoie de tine….
atunci cand mi-e greu am extrem de multa nevoie de tine….
imi lipseste sa-ti aud respiratia prin telefon, ca atunci cand eu incepeam sa povestesc de tot felul de prostii….. si uitam sa ma mai opresc…..si pana la urma imi spuneai „ce-ti mai place vorbaaaaa……hai corazon ca maine muncesc”
imi e dor de mor iubirea mea
imi e dor de mor

inca iti mai strig numele atunci cand mi-e greu…..

mi-e dor putzi!!!!

unde esti???
de ce nu ai vrut sa ramai parte din viata mea?

mi-e greu fara tine…….

aaaaaa innebunesc….. pentru ca eu inca te iubesc

5 thoughts on “Isterii la miez de noapte!!!!!!

Lasă un răspuns

