Amintiri!

 

Cand am descoperit melodia, asta prin septembrie anul trecut, m-am indragostit pur si simplu…..
imi amintesc cum, vorbind pe net, ne schimbam linkuri cu melodii si eu ti-am spus de „ceai”….
imi amintesc cum intr-o seara am pus melodia asta la mine pe wall si la tine o inimioara, si cum a doua seara de nervii pe care ii aveai datorita inimioarei pe care o vazuse si cine nu „trebuia” mi-ai facut un scandal cat cerul si m-ai sters de pe facebook zicand ca tot la tine pe wall pusesem si melodia….. si cum cand ai realizat ca de fapt era pe pagina mea ti-ai cerut scuze dar abia dupa vreo saptamana m-ai adaugat din nou ca prietena …..
imi amintesc cum, si tu, usor usor te-ai lasat fascinat de melodia asta si cum incepuse sa faca parte din playlistul tau compus din 2,3 melodii …. in continuu pe repeat….
imi amintesc cand am facut dragoste cu melodia asta pe fundal….
pana azi…..de fiecare data cand o aud ma gandesc la tine….
tu? oare faci acelasi lucru?
spune-mi!!! tu? la cine te gandesti cand o auzi?
spune-mi!!!!  iti mai aduci aminte de mine????
oare mai exista o faramita din mine in gandul tau???
au trecut 4 zile de la sms-ul pe care ti l-am trimis… nu ai raspuns…
nu m-ai cautat….
oare chiar m-ai uitat????

4 thoughts on “Amintiri!

  1. deci el de atunci de cand erati impreuna o avea in lista de facebook pe cea cu care e acum?de aia l-a deranjat inimioara,o vazuse si ea?daca e asa atunci a fost un pic fara corazon…

Lasă un răspuns

