Curaj!!!

Curaj!!!

Poate ca mi-am facut din nou figura mea de trista in fata lui…insa eu cred ca cineva trebuie sa faca primul pas si mai cred ca orgoliul nu este pentru cine iubeste cu adevarat
azi i-am scris : „Sunt zile in care imi lipsesti enorm, azi e una din acele zile. Sper ca esti bine!”
speram ca-mi va raspunde….in schimb indiferenta lui nu a facut decat sa-mi alunge si ultimele ramasite de speranta…..
e clar nu-l mai intereseaza absolut deloc de persoana mea…. si-mi pare rau…. imi pare atat de rau ….. dar sunt pe deoparte multumita ca am avut curaj…. oricum de pierdut nu aveam nimic …. doar probabil l-am facut sa-si schimbe parerea despre mine, sau sa si-o reconfirme….si anume ca eu nu l-am uitat, ca nu sunt in stare sa-mi vad de viata mea si sa trec peste. si ca fara el NU AM NIMIC!

 

si da sunt o trista…. dar hei sunt o trista indragostita pana la luna si-napoi!!!

5 thoughts on “Curaj!!!

  1. eu te admir ca ai avut curaj.acum ani buni eu cu un amic bun de-al meu ne-am certat si nu am vb cateva luni.tineam enorm la el,ne intelegeam bine,nu stiu sa explic in scris.i-am trimis intr-o zi un mesaj,raspunsul a fost prompt,la fel si impacarea si apoi noi sfarsind sa fim impreuna.mi-a zis ca in fiecare zi vrusese sa ma caute dar nu a avut curaj,se temea de o respingere din partea mea mai mult ca orice mai ales ca el vroia mai mult de la noi.daca nu trimiteam acel mesaj nu as fi avut parte de o relatie minunata,asa cum multi nu intalnesc intr-o viata de om.asa ca,daca nu incercai nu aveai de unde sti daca mai este macar o mica speranta.daca el nu va da absolut niciun semn atunci poti incepe sa cauti o modalitate,nu sa-l uiti,ci sa mergi mai departe…

Lasă un răspuns

