Nimic babe…nimic ce nu as face pentru noi!!!

Imi amintesc cand aveam 14 ani si stateam catarata pe gard ca nu cumva sa treci pe strada si sa nu te vad….
Imi amintesc cum de fiecare data cand aveam de infruntat ceva greu, in gandul meu iti ceream sa ma ajuti….
Imi amintesc cum incet incet…..am crezut ca ochii care nu se vad se uita….si cum mi-am trait viata linistita…..pana cand intr-o zi ….dupa circa 8-9 ani de cand numai stiam nimic de tine….. din senin timp de 4 ore am vizitat mii de profiluri pe facebook cu numele tau sperand sa te gasesc pentru a te saluta….
Imi amintesc cum m-am reintors in Romania, pentru prima data dupa atatia ani, stiind ca voi ramane mai mult de 2 saptamani….stiind ca nu va fi o simpla vacanta…si cum in noptile triste si singuratice…..cateodata vizitam profilurile vecinilor de la tara si a prietenilor din copilarie…IMI AMINTESC cum din greseala am dat de tine….
Imi amintesc cum imi batea inima cand ti-am trimis cererea de prietenie si cum m-am minunat la poza ta de profil necrezand ca ai ramas neschimbat….
Imi amintesc cum 3 zile am controlat facebook-ul in mod maniacal sa vad daca ai acceptat….
Imi amintesc prima conversatie….cum mi se parea ca si cum nu ar fi trecut nici macar o zi de cand nu ne mai auzisem….
Imi amintesc cum ma faceai sa rad si cat de bine imi parea ca te regasisem….
Imi amintesc cum am facut tot posibilul sa te vad cat mai repede…. imi amintesc senzatia de fluturi in stomac pe care am avut-o cand te-am revazut si mai ales imi amintesc cum nu-mi doream nimic altceva decat sa te imbratisez……
Imi amintesc orice moment pe care l-am petrecut impreuna de atunci inainte…..
Imi amintesc cum „mi-ai pus stapanire pe ganduri” si cum adormeam cu gandul la tine, te visam si apoi ma trezeam cu tine in gand din nou….

mi-e dor iubirea mea
mi-e dor

si vreau sa stii ca „nu e nimic ce n-as face pentru tine

4 thoughts on “Nimic babe…nimic ce nu as face pentru noi!!!

  1. in fiecare zi iti verific blogul,tare mult imi place cum scrii,desi imi pare rau ca o iubire asa frumoasa s-a spulberat asa.mi-as dori sa intru intr-o zi si sa citesc ca v-ati impacat,ca el si-a reconsiderat decizia si ca poate avem ocazia sa vedem poze de la nunta.multi ar spune ca nu merita si poate asa e dar nu mi se pare drept ca niste sentimente atat de frumoase sa dispara asa in neant…

      1. n-a mai dat niciun semn de atunci?asa serioasa sa fie noua relatie?!mi-e greu sa cred ca l-a lovit dragostea mare asa dintr-o data si iremediabil…

Lasă un răspuns

