Doare!!!!

Doare de mor….mi-e dor iubirea mea!mi-e dor din nou de tine, de noi……imi lipsesti cum nimeni niciodata nu mi-a lipsit
stiu ca nu e un sentiment impartasit, ca tu esti bine, ca sunteti bine impreuna, am vazut poze……as putea chiar spune ca va potriviti, formati un cuplu frumos….pacat ca eu TE IUBESC!!! nici macar nu te iubesc pe tine….iubeam cum ma simteam cu tine in preajma….acum ma simt goala….fara scop….fara menire…fara ambitie….fara vise….
cateodata ma gandesc ca daca mi s-ar intampla ceva pana la urma nu ar fi asa tragic…..as scapa odata de umbra ta….de amintirea ta…..au trecut trei luni de cand mi-ai zis ca e mai bine pentru noi sa ne despartim….mai bine pentru mine, pentru ca in felul asta sa gasesc pe cineva care sa ma merite…..mai bine pentru tine pentru a-ti trai noua poveste………..

vorbeam cu un prieten….
i-am spus ca eu cred in destin…si ca deseori ma mint ca daca este sa fie atunci….va fi!

asa ca lumea mea…..aminteste-ti orice ai face…ca eu INCA TE ASTEPT…chiar daca este in secret…chiar daca nu o spun nimanui….EU DOAR PE TINE TE VREAU!!!

6 thoughts on “Doare!!!!

  1. La Mulți Ani !, doar zile fericite și pline de iubire îți dorim, alături de cele mai calde și sincere urări de sănătate și împliniri în viața profesională și socială !
    Acesta este un mesaj „clasic” pe care nu numai bunul simț ci și aprecierea pe care o simțim în ceea ce te privește, transformă „corvoada” și „rutina” trecerii prin astfel de aniversări într-o plăcere reală și sinceră.
    Dar dacă, din motive independente de voința ta și-a noastră, urările noastre nu te vor găsi în cea mai bună dispoziție sau stare sufletească, dacă feluritele și de multe ori nemeritatele amprente ale vieții nu te-au atins în ultimele zile într-un mod tocmai fericit, te rugăm să crezi, și să speri că TREBUIE să existe o lege a compensației, o lege care va face să vină și o zi începând cu care, toate anotimpurile să îți devină calde primăveri, învăluite în parfum de flori de câmp și începând cu care toate zilele să îți devină fericite și pline de iubire zile de „8 Martie”.
    Cu drag, Diana și Dan.

  2. de ce nu incerci sa scrii toata povestea?nu cu lux de amanunte,dar citindu-ti postarile am observat ca povestea e oarecum incompleta,inclusiv despartirea.poate daca le scrii te ajuta sa te mai descarci si cu timpul cand vei reciti o sa-ti fie de ajutor.daca ajungeti vreodata sa mai fiti impreuna puteti citi aceste randuri amandoi,daca nu,ele or sa-ti reaminteasca constant ca ai facut bine ca ai ales sa mergi mai departe si sa treci de aceasta mare suferinta.mie imi place mult cum scrii,continui sa te citesc cu sau fara El langa tine!

    1. Cred ca am scris toata povestea…eu locuiesc in strainatate….m-am intors in romania cu treaba…l-am reintalnit pe el…cand a sosit momentul sa plec am crezut ca se va termina acolo…apoi am primit o oferta tentanta de munca….am plecat sa-i vad pe ai mei stiind ca ma voi intoarce in 2 saptamani….lucrurile intre noi au evoluat excelent….nu ma asteptam chiar….apoi am aflat ca nu ma voi intoarce asa cum credeam in Romania pentru ca contractul in acel moment nu se mai putea face….am vorbit mult despre asta si exact atunci cand nu ma asteptam vazand ca eu incercam in disperare sa gasesc o solutie pentru noi EL mi-a spus ca e mai bine pentru amandoi, pentru ca el nu crede in relatii la distanta si pentru eu merit pe cineva care sa ma iubeasca cu adevarat pentru ca EL a incercat insa nu a reusit si pentru ca s-a hotarat sa lase tot trecutul in spate…..pentru ca apoi sa aflu ca are pe alta…tot de la el pentru ca din senin m-a sunat sa-mi spuna ca sunt psihopata si nu-l las sa traiasca….cam atat….eu nu stiu ce s-a intamplat….nu stiu de ce si-a schimbat idea nu stiu nimic…doar ca eu l-am iubit cu tot sufletul meu si ca as fi facut orice pentru fericirea noastra, orice pentru a putea fi impreuna….si ca probabil inca as face-o😦

  3. 😦 asa de frumos,trist si tragic ca nu e impartasit…oare el chiar nu mai simte nimic?a uitat tot?nu a tinut deloc la tine,la voi?a pus punct doar ca a gasit pe altcineva sau ca sa-ti fie tie mai bine?intrebari fara raspuns,imi pare rau ca suferi asa tare si ca doare enorm sa traiesti cu mintea si sufletul macinate de dor si ganduri.sper sa fie bine,sa se rezolve cumva…

    1. as mai putea adauga mii de intrebari … insa din pacate numai am speranta ca intr-o zi voi avea un raspuns….am doar speranta ca intr-o zi EL sa nu mai fie atat de important pentru mine….sa pot merge pe strada zambind si bucurandu-ma de ceea ce vad….sa ma pot uita la un barbat si in loc sa ma gandesc ca nu seama deloc cu EL sa incerc sa ma gandesc daca m-ar putea interesa sau daca eu l-as putea interesa….. comparatia tuturor cu EL este cea mai trista parte……..
      cum spuneam eu cred enorm in destin….si vara asta cand ne-am reintalnit dupa atatia ani si cand am retrait exact aceleasi emotii pe care le aveam atunci cand l-am cunoscut prima oara….eram convinsa ca ne-a fost dat sa ne reintalnim…sa fim impreuna…evident greseam….dar nu se stie niciodata …. poate nu era momentul potrivit….sau poate au fost toate doar iluzii si nu EL este asa cum cred THE ONE….ci un altul care inca nu a aparut…iar aceasta experienta imi va fi de folos pentru al recunoaste atunci cand il voi intalni…..
      incerc sa fiu optimista si sa ma gandesc ca intr-un final totul va fi bine….pana atunci…continui sa-l iubesc mai mult decat propria-mi fiinta

Lasă un răspuns

