Do I respect myself?

Do I respect myself?

13 gânduri despre &8222;Do I respect myself?&8221;

  1. La ce bun sa-i fi trimis cele 30 de mesaje? Sa decazi si mai mult decat ai facut-o pana acum? Stie ca-l iubesti, doar ca nu-l intereseaza, nu-i pasa..Ii pasa doar sa te raneasca si mai mult decat a facut-o si mai rau sa nici nu realizeze durerea pe care ti-a pricinuit-o cand a ales sa fuga de tine si sa-si caute pe alta (ce este nou este mereu mai interesant,nu?) cu toate ca tu ai fi facut TOTUL pt. el si el nici macar nu a fost capabil de un efort minim considerabil pt voi, pt relatia noastra! GROTESC de-adreptul!!
    Asta numesti tu iubire??? TU sa dai necontenit si sa primesti doar firmituri, resturi si sa accepti si asa?!!!

    Lupti cu tine insuti, simti, respiri, TRAIESTI! Asta este lupta TA!

    PS: Viata mereu se razbuna. Toate la tp. lor. Nimic nu e intamplator. NIMIC!

  2. De la vorba pan’ la fapta este un drum plin de spini.. Respectul este ca si increderea, trebuie castigat. Doar in tp se infaptuieste,punand caramida peste caramida pana se epuizeaza stocul!
    PS: sa NU-l cauti! Nici daca sangerezi de durere, nici daca fiecare zi este un cosmar din care tot astepti zorii zilei sa te convingi ca este ireal, nici daca mintea-ti tese framantari 24/24 despre faptul ca EL ar putea fi fericit in bratele altcuiva, sa NU-l cauti! Ignoranta ta TE va vindeca.
    PS 2: Urmez si eu acelasi sfat.

    1. am progresat enorm din punctul asta de vedere….ultima oara i-am urat un Craciun Fericit cu toate ca as fi vrut sa-i fi scris cel putin de 30 de ori de atunci….nu-l caut dintr-un singur motiv : eu stiu cat de mult il iubesc si stiu ca si el stie….insa eu nu am stiut niciodata ceea ce simtea el cu adevarat, si cu cat trece timpul cu atat ma conving ca din partea lui nu a fost iubire asa ca nu vreau sa-i dau satisfactia ca el isi urmeaza viata bine mersi fericit, indragosti ecc in timp ce eu ma chinui….daca l-as cauta nu ar ramane nici macar cu dubiul ca poate pana la urma am trecut peste!!!! dimpotriva ar fi convins ca eu nu pot trai fara el….ceea ce chiar daca in parte este adevarat (in sensul ca traiesc mai rau) nu vreau sa ajunga in nici un fel la urechile lui….. macar atat…..macar sa creada ca nu e LUMEA MEA😦

  3. eu nu inteleg cum se pot schima ei atat de usor?ma gandeam ca o posibilitate ar fi ca respectiva l-a tinut in sah mat,din experienta mea,un barbat turba cand o femeie cedeaza greu.cu cat trebuie sa lupte,cu atat se inversuneaza mai tare.in momentul in care ne declaram si ne aratam dragostea o calca in picioare.sunt si exceptii,ce-i drept…

    1. aaa…eu la capitolul asta am gresit TOTUL….cand l-am revazut prima oara imi luceau ochii mai ceva ca dupa o sticla de vodka si singurul lucru pe care am reusit sa-l spun a fost…”nu-mi vine sa cred ca esti tu…POT SA TE IMBRATISEZ????” te las sa-ti imaginezi restul

Lasă un răspuns

