Decizi!

Gata, m-am saturat! m-am saturat sa-mi ocupi mintea si inima…

de azi tu numai existi…am sters toate mesajele de pe telefon…

gata….

de azi numai existi

va trebui sa merg inainte, si o voi face…

eu SUNT PUTERNICA

eu VOI REUSI!

5 gânduri despre &8222;Decizi!&8221;

  1. imi pare rau ca s-a terminat,scrii atat de frumos si de sincer,ai iubit cu tot sufletul si toata simtirea.imi pare bine ca ai facut un pas inapoi si ai incheiat jumatatile de masura primite.iti doresc ca pe viitor sa ai parte de o iubire care sa te faca sa vibrezi

      1. si eu sper sa mai pot iubi asa pe cineva care sa ma si iubeasca la randul lui….. se spune ca trebuie sa ai rabdare si sa nu cauti pentru ca atunci cand te astepti mai putin se va intampla…. abia astept sa uit de EL si sa ma obisnuiesc sa fiu singura, sa-mi ajung mie, sa-mi nu-mi doresc pe nimeni si atunci THE ONE sa apara🙂

Lasă un răspuns

