Criza!

Criza!

Da!!! sunt in criza…sau mai bine spus tocmai am depasit un moment de criza….unul foarte urat chiar….
ma uitam la CSI si deodata, am inceput sa plang….lacrimi reci ca gheata imi inundau fata si nu intelegeam de ce? ce-am patit? care e problema?
ei bine…..mi-e dor de mor….
MOR DE DOR….
de trei zile il visez non stop….ma gandesc la el in orice moment….
duminica dimineata m-am trezit racita si deci am stat in pat toata ziua….consecinta este ca am avut mult prea mult timp la dispozitie….sa-mi amintesc….sa retraiesc….sa-mi AMINTESC …..
a fost suficient incat sa-mi distruga echilibrul pe care credeam ca l-am gasit…
ma simt singura si mi-e dor de el
ma simt singura …. singura….singura….si nimeni nu intelege….nimeni nu intelege ceea ce simt…..si acum imi vine sa plang! ce spun? si acum plang! cand ma gandesc cat de fraiera sunt….. si cat de mult timp pierd, si cum imi distrug singura si momente potential frumoase…..
tot ce-mi doresc pe lumea asta este sa-l pot uita sau sa-l pot avea

vazand ca nu-l voi mai avea niciodata,
abia astept sa vina ziua aia in care o sa rad de zilele astea….de cat de imatura si postuta eram, cu tot cu parul meu alb…..abia astept sa pot spune „ce bine ca m-a parasit”…”noroc ca n-am ramas impreuna”
…..abia astept sa pot sa fiu rationala si sa accept faptul ca nu m-a iubit indeajuns si ca asta inseamna ca nu EL era cel potrivit…….
abia astept sa nu ma mai gandesc, sa nu-l mai iubesc, sa nu mai tanjesc dupa o imbratisare a sa, sa nu o mai urasc pe care care acum ii sta in brate, sa nu-mi mai pese

abia astept sa NU-MI MAI PESE

de ce? de ce iubirea mea?

CUM AI PUTUT? cum ai putut sa-mi faci asta?
de ce?

lasa-ma sa traiesc te rog! PLEACA DIN MINTEA MEA!!!!!!!PLEACA!!!!!! da-mi pace

am nevoie de pace
am nevoie de linistie
si probabil in curand o sa ma nevoie de un psihiatru…..

mi-e dor!!!! dar te rog….PLEACA….din mintea, inima si sufletul meu

7 thoughts on “Criza!

    1. daca n-as mai scrie despre el ar trebui sa vorbesc despre el (si crede-ma ca lumea din jurul meu s-a saturat sa ma auda vorbind despre el)….sau as innebuni vazand ca este tot timpul in mintea mea😦 cred🙂

Lasă un răspuns

