nu-mi lipseste EL :)

:)

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris nimic….
asta din pacate nu inseamna ca nu ma mai gandesc la el….inseamna ca incerc sa-mi ocup timpul…..
ma trezesc la 6:30, la 7 plec la alergat….la 8 ma intorc acasa, dus, cafea si servici…..seara nu termin niciodata mai devreme de 6, 7….cina, dus si daca pot ies, nu conteaza ce zi a saptamanii, si cateodata nu conteaza nici unde sau cu cine….important este sa nu stau in casa, sau, sa stau cat mai putin….
important este sa ma feresc de calculator…sa nu fiu tentata sa ma uit pe poze…pe pozele lui, pe pozele noastre si azi pe pozele lor…..

nu stiu ce simt….stiu doar ca am o multime de persoane in jurul meu, dar EL imi lipseste enorm….nu EL ci felul in care ma simteam….imi lipsesc fluturii in stomac, imi lipseste emotia mesajelor, a telefoanelor, imi lipseste senzatia de piele de gaina atunci cand ma atingea, imi lipseste zambetul ala care ma imbata si pivirea acea profunda in care ma pierdeam…..
imi lipseste sa ma simt iubita, iubita…..sa ma simt dorita, iubita si acceptata exact asa cum sunt…..sa ma simt speciala si norocoasa pentru ca m-a ales pe mine……

imi lipseste pana cand si frica ca ceva ar putea sa nu-i placa, stresul pe care il aveam chiar si atunci cand gateam pentru el ….. sau cand il asteptam…….

offf….cat imi lipseste sa-l astept…..

imi lipseste fata lui pe perna langa mine, si bratele sale puternice care ma imbratisau….mainile lui divine ce ma atingeau intr-un fel……

dar NU-MI LIPSESTE EL!!!
nu!

nu mi-e dor de el!

mi-e dor de cum ma simteam!!!

vine sf Valentin acum….imi aduc aminte ca in 2000 sau 2001 (nu-mi amintesc precis anul) i-am trimis felicitarea aia despre care am vorbit de nenumarate ori…

pentru lume nu esti decat un oarecine…..dar pentru oarecine esti chiar lumea

de ce? lumea mea!!!!!  de ce?

Lasă un răspuns

