Oare o sa mai simt vreodata asta?

Oare o sa mai simt vreodata asta?

Stau si ma intreb de multe ori cum de tocmai TU….
Oare de ce m-am indragostit iremediabil de tine? Ce ai TU? Si stii ce ma doare cel mai tare? Nu faptul ca tie nu-ti pasa ci faptul ca eu doar langa tine am simtit asta…..doar langa tine eram fericita nefacand nimic….doar langa tine ma simteam in al noualea cer pur si simplu standu-ti alaturi….
atunci cand tu erai langa mine, mi-era de ajuns sa te privesc pentru a pluti….mi-era de ajuns sa te ating pentru a simti fiori….mi-era de ajuns sa te am pentru a simti fericirea……….
si acum?
nimic
nu mi-a mai ramas nimic din toate astea….
acum tot ce primesc este un ocean de indiferenta….
si ura….
oare de ce?
cu ce am gresit?
si daca nu am gresit cu nimic?daca nu e vina mea? DE CE N-A MERS????
si daca nu ne era dat sa fim impreuna?DE CE NE-AM RE-INTALNIT? ce destin e asta????
de ce a trebuit sa simt ce e iubirea tocmai pentru tine?
ce rost avea?
oare cineva acolo sus a vrut sa ma pedepseasca?aveam nevoie de o lectie?ce-am facut?ce-am facut?
de ce nu esti al meu?daca eu TE IUBESC ATAT DE MULT??????

azi!!!!!! 2 luni si 5 zile de cand nu ne-am vazut….
azi!!!!1 luna si 10 zile de la ultimul „te iubesc pe care mi l-ai spus”
azi!!!!numai stiu cate zile de cand nu ne-am mai auzit deloc……

MI-E DOR!!!!
MI-E DOR DE MOR!!!!

SI TU NU VEI STII NICIODATA CAT DE MULT IMI LIPSESTI!SI CAT DE MULT TE IUBESC!
tu esti fericit (sper!) si in loc sa pastrezi amintirile placute cu mine….sigur iti aduci aminte acel ultim mesaj in care nu ai facut decat sa ma jignesti

ce trist!
e trist!
totul e trist!
eu sunt trista!!

13 thoughts on “Oare o sa mai simt vreodata asta?

  1. Am dat de dracu …si al meu tot rac e . Probabil ii e teama de distanta si are nevoie mereu de afectiune si asta nu prea merge la distanta … dRACII astia au mereu de iubire maxima si cand nu o primesc…o cauta . Si se intoarce mereu in trecut …si te aduce si pe tine .. Daca nu e posibil sa fiti impreuna mereu nu prea cred ca are rost sa.ti mai bati capu cu el … stiu ce vrei sa zici cu fericirea ..sunt numai buni de pus pe rana … Ai grija de tine >:d<

    1. eu stiu ca si eu am gresit mult…..mai ales pentru ca de la inceput mi-am facut filmuletzele mele si i-am aratat imediat cat de norocoasa ma simt….doar ca imi pare rau ca nu a fost coerent, daca nu mi-ar fi zis toate lucrurile frumoase pe care mi le-a zis poate ca as fi trecut mai usor peste…da vezi tot el zicea ca asa simtea atunci cand spunea acele lucruri…doar ca nu au fost evident sentimente puternice si de lunga durata….mai degraba pasiune nu iubire….in fine….sigur nu sunt toti la fel
      multa bafta cu racusoru tau si bucura-te de el

      1. Clar nu sunt toti la fel dar au ei ceva in comun . Nu mai traii in trecut si priveste prezentul cu optimism >:D< .

  2. Ti.am citit tot blogul azi …am ramas uluita si ingandurata ..nu inteleg cum poti iubii un om care nu te merita ..nu inteleg cum i.ai acceptat aventura ..din iubire probabil . Dar zau ca nu merita sa suferi pentru cineva orb sau pentru cineva care nu te vrea . Mai bine nu il mai cauta si stergel de tot din viata ta .
    Apropo , ce zodie zici ca e ? Ca sa stiu de cine sa fug ca dracu de tamaie ..

    1. cum? simplu….. nimeni niciodata nu a reusit sa ma faca sa ma simt asa….atunci cand era langa mine eram in al noualea cer, ba nu…. in al unusprezecelea….ba chiar al….nu stiu……..cat mai sus…..

      imi pasa, imi pasa chiar mult…si ma durea ceea ce se intampla in jurul nostru, insa prezenta lui stergea orice lacrima, orice urma de durere, orice suferinta…..

      nu stiu ce avea, nu stiu ce facea, nu stiu cum reusea….dar eu, eu eram fericita…..

      ps: rac😦

      1. Am dat de dracu …si al meu tot rac e . Probabil ii e teama de distanta si are nevoie mereu de afectiune si asta nu prea merge la distanta … dRACII astia au mereu de iubire maxima si cand nu o primesc…o cauta . Si se intoarce mereu in trecut …si te aduce si pe tine .. Daca nu e posibil sa fiti impreuna mereu nu prea cred ca are rost sa.ti mai bati capu cu el … stiu ce vrei sa zici cu fericirea ..sunt numai buni de pus pe rana … Ai grija de tine >:d<

Lasă un răspuns

