MI-e dor………

MI-e dor.........

Nu-mi vine sa cred ca ma regasesc mereu aici gandindu-ma la tine……este incredibil cum timpul in cazul meu nu functioneaza…..nu ma ajuta sa uit
am alungat din memoriile mele doar lucrurile rele….insa sunt geloasa de cele frumoase….ma comport precum un gardian devotat muncii sale…nu vreau sa le las sa plece … nu vreau sa uit….NU VREAU SA TE UIT….
sunt constienta ca TU acum esti departe si esti fericit cu noua ta iubita……stiu ca nu te gandesti la mine….stiu ca niciodata nu va mai fi nimic intre noi….insa e ceva….TU AI CEVA…..ce ma face sa te port continuu in sufletul meu….
tu ai ceva….ce eu am avut si acum caut neincetat in altcineva…..vreau pe cineva care sa aiba acel ceva….(ce joc de cuvinte)….

mi-e dor….. mi-e dor de tine de mor…. mi-e dor!!!!

4 thoughts on “MI-e dor………

    1. :-*, cu fiecare zi ma obisnuiesc tot mai mult cu idea ca EL nu va mai face parte niciodata din viata mea…..convietuiesc….si-mi iese chiar bine……..nu el este problema….de el cred ca m-am desprins…ci „THE WAY HE MADE ME FEEL”…n-as stii cum sa exprim ceea ce simt cu alte cuvinte😀

Lasă un răspuns

