……timpul

......timpul

Nu pot sa-l urasc…..nu pot sa-l uit….nu pot sa ma gandesc la momentele in care m-a jignit, in care mi-a vorbit urat, in care m-a inselat…….in care s-a jucat pur si simplu cu sentimentele mele

eu insist sa-mi amintesc doar ceea ce a fost frumos…..

tot ceea ce mi-as fi dorit de Craciun era ca el sa fi fost langa mine….chiar daca stiam ca are deja o alta relatie si ca pare fericit si ca lui, nici prin coltul mintii sau al inimii nu i-a trecut amintirea mea….

e trist

eu sunt trista

3 thoughts on “……timpul

Lasă un răspuns

