Ultima oara….este mereu penultima!

Ultima oara....este mereu penultima!

Am asteptat toata ziua ieri si astazi un semn din partea lui….
m-am gandit ca daca mi-a raspuns la telefon asa din prima, si daca a vorbit cu mine…….ca…….o sa ma caute….
nu stiu de ce dar ma gandeam ca inca se mai poate schimba ceva……….
am asteptat……am asteptat….
insa nimic….nimic…..nici un semn….nu tu un mesaj, nu tu un telefon………

am facut un lucru urat….i-am scris ceea ce gandeam……
am vrut sa-l provoc…pentru ca il cunosc si stiu ca nu raspunde niciodata la lucruri frumoase, insa raspunde mereu la provocari…………..

ii scriu : „Daca-ai fi murit, mi-ar fi fost mai usor!Vreau sa dispari din inima si din gandul meu!Mori te rog!Mori

(bineinteles ca eu nu ma refeream la moartea lui intr-adevar…ci la moarte lui pentru mine…..si la conversatia pe care o avusesem acum mai putin de doua saptamani in care ii spusesem ca as muri in locul lui)

ca de obicei nu a inteles nimic…..
dar l-am provocat
s-a enervat si mi-a raspuns la mesaj……..
urat dar mi-a raspuns….🙂

am stat o jumate de ora dupa aia sa ma gandesc daca sa-i mai scriu ceva….si frica ca as fi fost neinteleasca m-a facut sa-i scriu un alt „ultim mesaj

Aminteste-ti ca eu inca as muri in locul tau pentru ca fara tine nu am nimic. Imi lipsesti

siiiiiiiiiiiiiii

el??????

EL nimic…..

nimic

numai rau….imi fac numai rau……si cu mana mea…..
oare de ce mi-e asa de greu sa incetez?sa inteleg ca s-a terminat?ca noi nu vom mai fi niciodata impreuna, unul pentru celalalt? de ce???

7 thoughts on “Ultima oara….este mereu penultima!

  1. Am fost in situatia ta si stiu si te inteleg perfect cum este. Este al naibii de aiurea mai ales ca tu iti dai interesul si pe el/ea eventual il/o doare undeva. Asa este viata si asa sunt iubirile….Din pacate. Ai grija de tine te rog, te pup:*

Lasă un răspuns

