Ninge……

Ninge......

E 7:30 si-mi suna telefonul……..
ma trezesc ametita si raspund….e un prieten de-al meu care se plictisea in coada pe autostrada vazand ca ninsese toata noapte……..

Ma trezesc….imi fac tabieturile si plec la munca….pe strada privesc la fulgii de zapada si ma gandesc la cat de mult imi doream bataia aia promisa…..este prima oara cand ninge aici….
il asociez pana si cu ce nu s-a intamplat, pana si cu vise si sperante, pana si cu idei……

sunt in birou….nu ma pot concentra…am nevoie sa-l aud….sun :

el: alo
eu: neatza
el: ce faci?
eu : ninge
el: si ce daca ninge te-ai gandit la mine?
eu: da!
el: eu aici sunt satul de zapada….e deja de 20 de cm…tot fac partie…..
eu: ce faci?
el: bine la munca…mananc un pateu cu branza….
eu: o sa ti se aplece……
el: tu ce faci?bine, sanatoasa?
eu : ma intrebi de parca ti-ar pasa!
el : pai bine atunci….nu-ti mai cheltui banii
eu : lasa banii, nu te preocupa…..esti ok?
el: da!sunt bine sanatos….

liniste………

eu: ok….servici usor…pa!
el: mersi la fel…pa!

ce conversatie…..ce senzatie ciudata sa nu avem ce ne zice……...ce greu mi-a fost sa nu-i spun ca mor de dorul lui.………
ce cacat………..
ce cacat…………

ce viata……………

Doamne cat de mult imi lipseste!Dumnezeule……..
as vrea sa mor, sa scap de sentimentul asta…..ma simt inutila…..nu vreau asa…..eu nu vreau asa………..

Lasă un răspuns

