….nu i-am scris….

....nu i-am scris....

Mi-e atat de greu incat nu-mi vine sa cred ca vorbim despre mine…..ma uimesc singura…..mi se pare ireal sa-mi pese atat de tare….sa ma doara atat de tare….sa-l iubesc atat de tare………
Nu cred ca am mai suferit niciodata in viata mea atat de mult si sincer nu pot spune ca nu am mai iubit niciodata inainte….insa niciodata nu m-am simtit asa………

imi aduc aminte cand m-a parasit pentru alta fostul meu iubit cu care fusesem impreuna timp de 7 ani, ca m-am disperat vreo doua luni….dar apoi usor usor am inceput sa-i multumesc lui Dumnezeu ca m-a lasat………

acum in schimb ma tot disper de cateva luni bune…..prin septembrie imi mai spusese odata ca s-a terminat orice ar fi fost intre noi….si eu timp de doua luni am asteptat si am asteptat….si pana la urma l-am avut din nou……….

credeam ca am invatat din greseli in schimb se pare ca omul cand greseste nu invata …. sau cel putin eu nu invat………

stiam deja cum este facut si ce-l deranjeaza, stiam deja ca daca nu vreau sa-l pierd, nu trebuie sa-i suflu in ceafa, stiam ca trebuie sa-l las mai mereu pe el sa ma caute si sa ma bucur de moment…..
dar nu am reusit sa ma controlez…..il doream (il doresc) atat de mult incat orice moment liber al zilei mele simteam nevoie sa il dedic lui……

azi am depasit un obstacol….
sunt oarecum mandra de mine…..

eram pe facebook si am vazut ca este si el pentru ca a postat…..insa nu i-am scris…..nu i-am scris….nu i-am scris……….
am postat o melodie de-a noastra pe care am sters-o la 2 minute doar pentru ca el sa vada ca si eu sunt on…..insa nu i-am scris……..

nu ma asteptam ca el sa-mi scrie
este mult prea orgolios si poate nici nu-l intereseaza sa vorbeasca cu mine…..dar am vrut sa vada ca rezist….ca „nu-mi pasa„…………cu toate ca el stie de cata constrangere interioara a fost nevoie pentru a rezista………

azi m-am depasit…….

chiar daca nu o sa dorm linistita
chiar daca-mi pare rau
chiar daca tot ce-mi doream era sa-i spun noapte buna😀

nu i-am scris

4 gânduri despre &8222;….nu i-am scris….&8221;

  1. Orgoliul intotdeauna va duce la lucruri grele, dureroase si aproape imposibil de redat. Daca el este orgolios, desi stie ca ar putea face atatea ca sa va fie bine, este strict problema lui. Cat despre starile tale interioare stiu exact ce inseamna sa te doara si cel mai mic detaliu si cea mai mica discutie, sa te consumi, sa te doara pur si simplu. Te pup si te rog, ai grija de tine!

Lasă un răspuns

