Eu pentru el….el pentru toate!

Mi-am risipit si ultima sansa!

De cate ori am zis ca e ultima oara cand il caut….de cate ori mi-am promis ca nu o sa-l mai bag in seama…..tot de atatea ori mi-am calcat orgoliul in picioare si l-am cautat…..
in seara asta este exact o luna de la ultima noapte a noastra petrecuta impreuna….
nu am putut rezista asa ca i-am scris :

„ce faci corazon…drepti! ca ti-a venit barbatu’ acasa!!!”
a trecut o luna de atunci
nu am reusit sa ma abtin sa nu-ti scriu
e ciudat cum nu reusesc sa-mi amintesc decat momentele frumoase
si cum as vrea sa dau timpul inapoi
sa fi al meu
sa fiu a ta
sa te privesc in ochi atunci cand te innebunesc
sa traim clipa
sa te am
m-am gandit toata ziua la momentul ala, si probabil in noapte asta o sa incerc sa-mi amintesc si cele mai mici detalii
inutil sa spun ca s-au schimbat multe mai putin ceea ce simt pentru tine
inutil sa-ti spun ca-mi lipsesti

Reactia lui a fost urmatoarea …. a citit…..si la vreo juma de ora dupa….m-a sters dupa facebook……

Imi venea sa-l sun si sa-l injur….dar m-am gandit ca a incercat sa-mi trimita un mesaj puternic si anume ca vrea sa taie orice mijloc de comunicare cu mine, orice legatura……

Ce ma doare este ca azi a devenit prieten cu o tipa de la el din oras……care culmea cam la aceeasi ora posta pe facebook faptul ca „isi va umple golul din stomac cu fluturasi”……

cat de mare sa fie conincidenta?eu nu prea cred in coincidente😦 …… daca este el cel care ii da senzatia de fluturi in stomac?daca singura oara cand a fost sincer cu mine a fost atunci cand mi-a spus ca are pe altcineva?

s-a dus totul de rapa

s-a dus totul la dracu

s-a dus totul dracu

nu-mi vine sa cred…….

si cand credeam ca le-am vazut pe toate….

nu-mi vine sa cred….

10 thoughts on “Eu pentru el….el pentru toate!

      1. Probabil ca ce iti voi spune va suna dur… insa tu nepretuindu-te suficient si punandui-te la picioare neconditionat, oferindu-i totul… si-a pierdut interesul.
        E o lege invers proportionala in viata… iubim ceea ce ne iubeste mai putin…

      2. stiu ca iti doresti intotdeauna ceea ce nu poti avea….dar am considerat ca numai suntem la varsta la care sa ne jucam….eu eram serioasa in ceea ce ne privea si in ultima perioada si el mi se parea destul de serios….oricum e totul pierdut

  1. La acest articol nu voi da Like. Nu pot pur si simplu…Imi pare rau pentru tine, pentru ca stiu cat suferi. Pe de alta parte, poate aceasta intamplare iti va deschide ochii ( si cred ca stii la ce ma refer). In rest, ai grija de tine, atat te rog🙂 O seara frumoasa.

Lasă un răspuns

