Poate e mai bine asa!

Imi aduc aminte cum ma strangeai in brate, in ultima noastra seara, pe melodia asta….si ma gandesc ca poate te gandeai de atunci ca e mai bine sa nu continuam….
nu stiu ce sa mai cred, daca te sperie distanta, sau daca te sperie sa ai ceva ce probabil nu ai avut niciodata, sau daca te speri eu, pentru ca sunt doar pentru tine…………..
poate ti-e frica sa te lasi iubit….
poate ti-e frica sa iubesti…….
poate ti-e frica pentru ca te gandesti ca o sa suferi….
poate ti-e frica ca intr-o zi o sa se termine…..
poate ti-e frica si de asta preferi sa scapi………

sau poate pur si simplu nu ma iubesti,
poate nu m-ai iubit niciodata …….
chiar daca eu nu pot sa cred asta….chiar daca eu am simtit iubirea in atingerile tale, am simtit iubirea in imbratisarile tale, in privirile tale, in sarutarile tale, in zambete….in gesturi….in emotii…..
EU AM SIMTIT-O
si nu vreau sa cred ca esti doar un actor foarte bun
prefer sa cred ca esti un las………….

IMI LIPSESTI !!!!

Unde esti tu acum?Oare ce faci?Oare te gandesti la mine?Oare te doare si pe tine?……..

intrebari
intrebari

intrebari ce nu vor avea niciodata raspuns

TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL MEU!

8 thoughts on “Poate e mai bine asa!

      1. Nu e un las, nici nu te-a mintit tot timpul… atat a putut, a trait momentul fara alt gen de implicatii…
        Ai fost o perioada frumoasa a vietii lui si cam atat…
        Sunt sigura ca a tinut la tine dar nu indeajuns de mult incat sa se implice si el…

      2. nu inteleg!ma depaseste!eu nu pot sa cred ca sentimentele („daca exista”) se pot schimba asa de repede….de asta ma gandesc ca probabil mintea atunci cand imi spunea ca nu ar vrea sa ma piarda din moment ce la mai putin de o saptamana m-a alungat din viata lui…..

      3. sentimentele nu se schimba, atat au fost dintotdeauna… doar ca el era sub euforia pasiunii.
        Iar pasiunea poate fi inselatoare, da impresia iubirii… dar nu e decat o stare care cu timpul se risipeste…

Lasă un răspuns

