Nu pot!

Nu reusesc sa ma abtin!

Esti mereu in gandul meu…..nu reusesc sa fac nimic altceva….

ti-am scris :

Indiferenta ta ma omoara putin cate putin

este adevarul…..

simt ca ma pierd, ma pierd pe mine, pierd ceea ce a mai ramas din mine

eu nu pot fara tine, sunt dependenta….eu traiam pentru noi, eu traiam pentru noi…eu traiam pentru tine

33 de gânduri despre &8222;Nu pot!&8221;

      1. nimic….eu nu mai am chef sa fac nimic…ma deranjeaza si cand ma intreba lumea ce fac, ma deranjeaza si sa ma intalnesc prin casa cu mama si cu tata….

      2. din pacate singurele lucruri frumoase care imi trec prin minte sunt toate legate de el…
        stii ce-am facut vineri seara?m-am plimbat prin oras cu masina ca sa pot plange in liniste vazand ca nu vreau sa o fac de fata cu ai mei…..
        stii ce-am facut aseara?am stins tot, m-am bagat in pat si m-am gandit sperand ca gandurile mele sa ajunga intr-un fel sau altu la el…..
        nu e prima oara cand spune ca s-a terminat…..relatia noastra nu a fost niciodata asa cum sunt relatiile insa acum eu nu eram deloc pregatita, nu ma asteptam…..nu a trecut nici o sapatamana de cand mi-a spus ca a inteles ce vrea, ca ma iubeste (in felul lui),ca nu si-ar dori sa ma piarda pentru ca nu stie ce s-ar face fara mine si ca trebuie sa-i dau timp sa inteleaga ca eu sunt ceea ce-si doreste pentru TOTDEAUNA…..
        nu inteleg ce s-a intamplat….
        acum eu nu eram pregatita
        cuvintele lui m-au facut sa cred ca suntem pe drumul cel bun……nu am crezut niciodata atat de mult in NOI cum am crezut in ultima saptamana…..
        eram convinsa ca va merge

        acum eu nu eram pregatita

      3. nu poate….la cum se comporta sigur s-a terminat definitiv….
        doar ca repet ACUM eu nu eram pregatita……
        eu credeam in noi cu adevarat….si ma doare pentru ca nu inteleg ce s-a intamplat….de ce si-a schimbat ideile atat de drastic…..de ce?

      4. l-am intrebat, a zis ca nu are rost, distanta, eu care sufar, el nepasator….a zis ca s-a gandit bine si de 1000 de ori si ca nu ma poate iubi…a mai zis si ca vrea sa rupa cu trecutul, cu tot, sa schimbe pagina…..
        da stii tu….nu ma poate iubi azi cand acum 6 zile nu ar fi putut nici daca ar fi vrut sa NU ma iubeasca….
        nu are sens
        nimic nu are sens

      5. nu neg ca are dreptate in felul lui, stiu ca nu a fost usor nici pentru el sa faca acest pas…..insa ma doare ca nu ma iubeste suficient de mult inca sa lupte alaturi de mine, pentru noi

      6. asta am incercat sa fac atunci cand am hotarat sa scriu pe blog….vroiam sa ramana, sa nu se piarda ceea ce simt, ceea ce gandesc….asta incerc in continuare sa fac….:-P

Lasă un răspuns

