Ultimul mesaj!

Ultimul mesaj!

Aveam nevoie sa fiu sigura ca stie ce simt…..o sa incerc sa ma adaptez, insa pana atunci….i-am scris un mesaj pe facebook :

Se zice ca a iubi inseamna sa faci tot posibilul pentru a fi impreuna….insa cateodata este nevoie de si mai multa iubire pentru al lasa sa plece pe cel pe care il iubesti.
O sa incerc sa fiu MATURA, daca asta te face pe tine fericit.
Iarta-ma daca nu sunt asa cum iti doresti si daca nu am stiut sa-ti ofer ceea ce aveai nevoie, insa nu uita niciodata ca mi-am dorit-o cu tot sufletul meu.
Ai grija de lumea mea te rog!

 

ps: l-a citit!!!daca pana acum nu stia ce simt….acum stie

O sa dau timp timpului si sper ca timpul sa-mi dea timp mie!!!

Lasă un răspuns

