M-a parasit!

M-a parasit!

Da! stiu si eu sunt mirata si nici eu nu pot sa cred……..
joi seara, cand abia asteptam sa-i raspund la intrebarea pe care mi-o facuse doar cu o joi inainte…..
cand de-abia asteptam sa-i vorbesc…….
(E drept ca si eu sunt o persoana stresanta, ii scrisesem un roman pentru ca o zi intreaga nu-mi raspunsese…..si din pacate am defectul asta de a explica de la dinozauri inainte pentru ca mi-este mereu frica sa nu fiu prost inteleasa)

….i-am spus ca m-a dezamagit…si el a zis ca poate este mai bine s-o terminam ca sa nu ma mai dezamageasca………
am vorbit pentru circa 30 de minute in care eu am repetat ca nu vreau si el a repetat ca numai ma vrea pe mine.……….
i-am cerut motive si mi-a spus ca distanta este prea mare si ca el nu crede in relatiile la distanta (nici eu, de aia incercam sa gasesc o solutie), ca nu vrea sa ma faca sa sufar si ca el este nepasator, indiferent si eu merit pe cineva caruia sa-i pese……..
cacaturi….stiti frazele alea care se spun tot timpul………
la un moment dat nu mi-a mai raspuns….
l-am sunat si nu mi-a raspuns….i-am scris un sms….am sunat din nou si pana la urma mi-a raspuns zicand ca nu vrea sa ne mai auzim niciodata si ca intre noi totul s-a terminat pentru ca e mai bine asa, pentru ca el a hotarat sa inchida cu trecutul si sa dea pagina, si ca a terminat-o cu mine, cu fosta cu amanta cu toata lumea………
i-am spus ca eu speram sa fiu prezentul……..si ca nu inteleg……….mi-a spus ca e mai bine pentru amandoi si ca o sa inteleg mai tarziu

vineri si azi am continuat sa-i scriu……

azi am sunat…..mi-a raspus si mi-a zis ca m-a rugat frumos sa nu-l mai caut si eu insist…..m-am simtit ca dracu…i-am zis ca nu se poate schimba atat de mult in atat de putin timp……l-am intrebat ceea ce-l intrebasem si joi si anume daca are pe altcineva pentru ca doar asta ar explica comportamentul lui….
mi-a zis ca da, ca de cateva zile are o relatie cu altcineva…………si ca mesajul meu de aseara a deranjat…..
ciudat cum nu e tipul care sa pronunte cuvantul relatie nici dupa luni in schimb acum doar dupa cateva zile zice relatie……..
ciudat cum au ajuns sa-l deranjeze mesajele mele
ciudat cum a fost in stare sa treaca de la te ador, la numai vreau sa ne auzim niciodata

ce viata de cacat

ce viata de cacat

mor

el era singura mea bucurie

el era singura mea fututa bucurie in viata asta de cacat……ma simt singura
as fi murit pentru el
inca as mai muri pentru el

dar el nu ma vrea…..
a zis ca nu sunt eu genu lui

du-te dracu!!!!!!du-te la dracu!

offf
il iubesc cu tot sufletul meu

cat timp imi va trebui?cat timp?

eu nu vreau sa cred ca e adevarat…..
eu nu pot sa cred ca e adevarat………..

eu nu pot sa cred ca se intampla asta……

17 thoughts on “M-a parasit!

      1. mmmm… sufletul pereche este intotdeauna cel care iti raspunde intocmai sentimentelor tale…
        El nu cred ca a fost.. vei vedea peste ceva timp ca am dreptate.🙂

    1. nici eu nu cred la faza cu „am pe altcineva”
      cred ca nu vrea obligatii…nu vroia nici cand eram aproape mai ales acum ca sunt 2000 de km intre noi…
      si ca evident nu ma iubeste suficient incat sa lupte pentru noi

      1. stie ca sufar….ma cunoaste mai bine ca mine….
        tot ceea ce trebuie sa fac este sa ma abtin sa-l mai caut….probabil ca o sa-i scriu in fiecare zi pe blog ca sa ma descarc, imaginandu-mi ca i-am scris lui….asta ar fi o soultie

      2. Mai traiesti? Da mi un mesaj sa stiu. Vreau sa stiu ce s a intamplat cu situatia ta. Si eu trec prin asa ceva. Stiu ca i veche topicu dar sper sa vezi msj meu

Lasă un răspuns

